۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

وقتی که قافیه تنگ می آید




با فرود آمدن چماق کشورهای غربی بر فرق هسته ای رژیم، رسوایی فساد مالی و بهم ریختن نقشه های یکدست سازی خامنه ای، قافیه بر جمهوری اسلامی تنگ تر شده است. این بار هم واکنش رژیم به وضعیت اسفبار خود (پس از دست زدن به اعدامهای جنایتکارانه مخفی و علنی، شلاق زدن و مثله کردن مانند اجرای حکم غیر انسانی بریدن انگشتان یک جوان 23 ساله) سرکوب و شاخ و شانه کشی برای جوانان ایرانی به ویژه زنان بوده است. علم کردن یک بساط جدید سرکوب با عنوان "پلیس کوهستان"، بیش از آنکه مقصود حکومت از آن یعنی نشان دادن زور بازو را برآورده کند، از هم گسیختن تاروپود آن را آشکار تر می کند.
به تازگی رسانه های سرسپرده زیر عنوان نتیجه بخش نبودن فشارهای مستبدانه حکومت، بار دیگر برای شروع دور جدید پیگرد و وحشت پراکنی خیابانی زیر عنوان "مبارزه با بد حجابی" مشغول زمینه سازی شده اند.
سایت حکومتی "جهان آنلاین" به شکوه و شکایت از "تبدیل پارکها به امکانی برای ارتباطات مختلط دختر و پسر، فروش مواد مخدر، سگ‌گردانی و خودنمایی با موتور" برخاسته و همچنین، "بازی در پارک مانند والیبال، بدمینتون یا وسطی" را "اختلاط و حریمهای روابط محرم و نامحرم" شمرده است.
وبگاه مزبور "پوشش دختران و پسران حاضر در این بازیها، سیگار کشیدن زنان و موتور سواری در پارک و گرداندن سک و گربه" را "رفتارهای زشت و اختلاطی" توصیف کرده و آن را جرم نامیده است.
در این رابطه، "پلیس کوهستان" نخست با آماج سرکوب قرار دادن زنان، راه را برای سرکوب جوانان هموار می کند. به گزارش منابع رسمی، ماموران پلیس انتظامی تهران در اطراف اکثر پارکهای بزرگ و پر مراجعه مانند بوستان ملت، پارک طالقانی، پارک آب و آتش و... در میادین و مراکز خرید و بزرگراه ها مستقر شده تا مردم را به خاطر میل به زندگی عادی و روزانه تنبیه کنند. احمد روزبهانی، رییس پلیس امنیت اخلاقی، قبول دارد که زنان به آنچه که او "مکتب، ارزشها و انقلاب" نامیده، "دهن کجی" کرده اند و از این رو آنها را تهدید به مقابله قضایی کرده است.
در هفته های گذشته دامنه لگام گسیختگی حکومت خامنه ای و همدستان وی آنچنان وسعت گرفته که موضوع نقض حقوق بشر توسط رژیم آنها بار دیگر موضوع گفتگوی جهانی و نهاد های حقوق بشری گشته است. سازمان عفو بین الملل در گزارش سالانه خود جمهوری اسلامی را به شدت محکوم کرده و اعلام می کند که حکومت ایران به لحاظ تعداد اعدامها مقام دوم را در جهان دارد.
هوای مسمومی که خامنه ای در حال تنفس آن است، دود روغن سوزی ماشین ارتجاع مذهبی حکومت وی است.  لیلا جدیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر