۱۳۹۱ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

توقف قطار بی دَنده و تُرمُر ممنوع است





خامنه ای روز یکشنبه 15 خرداد به مناسبت سالمرگ خمینی، با ردیف کردن صفی از دشمنان، بار دیگر بر سیاست بی دنده و ترمز رژیم تاکید کرد.  ولی فقیه در سخن پراکنی خود ضمن شعارهای توخالی از توسعه و پیشرفت حرف زد. اگر از جنبه کمدی حرفهای خامنه ای مبنی بر پیشرفت بگذریم، قسمتی از صحبتهای او در رابطه با تحولات کشورهای پیرامونی، جنبشهای مردمی و اتمی شدن جمهوری اسلامی است. او بر ادامه روشهای ماجراجویانه و ضد مردمی در رابطه با جامعه جهانی تاکید کرد.
خامنه ای حرف آخر خودش را چنین بیان کرد:«ما رکورد زدیم، ما پیشرفت کردیم، اما اگر دلمان را به آنچه که تاکنون به دست آوردیم خوش کنیم، شکست خواهیم خورد، اگر توقف کنیم به عقب پرتاب خواهیم شد، توقف ممنوع است». وی در یک جمله سرنوشت رژیم ولایت فقیه را به تصویر کشید.
دست کشیدن رژیم  از ساخت سلاح اتمی و تن دادن به قراردادهای بین المللی به نفع مردم ایران و صلح در منطقه است. اما از آنجایی که رژیم زمین را زیر پای خود آنقدر ترک خورده و سُست می بیند، هر گامی به سمت عقب را گامی به سمت نیستی خود تلقی می کند. خامنه ای به درستی می گوید که اگر عقب نشینی کنند به عقب پرتاب خواهند شد. تضاد بین حکومت و منافع مردم ایران سنجش هراس پایوران رژیم از هر توقفی در سیاست بی دنده و ترمزی است که خامنه ای بر آن روز یکشنبه تاکید کرد.   
زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر