۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

تظاهرات مردم نیشابور، «مُصیبَت» برای رژیم



 

دیروز دوشنبه 2 مرداد، مردم نیشابور در اعتراض به گرانی، کمبود مواد غذایی و هزینه های سرسام آور زندگی دست به تجمع و راهپیمایی زدند. انبوه مردم بپاخاسته این شهر در تظاهرات خود علیه سران رژیم شعار داده و بدین وسیله عامل اصلی گرانیها و فاجعه ای که گریبانگیر مردم شده را تعیین کردند. یکی از شعارهای مردم «دولت حیا کن، این مردمو رها کن» بود.
در واکنش به اعتراض بر حق مردم نیشابور دادستان جنایتکار نیشابور با تهدید به این که اعتراض مردم «ثبت شده»، تظاهرات  مردم را «غائله» نامید و گفت؛ «شان نیشابوریان بیشتر از این است که برای یک یا دو عدد تخم مرغ در خیابانها شعار دهند». به گزارش پایگاه خبری سحام نيوز مردم در اعتراض به اين شرايط شعار «هيهات مِنَ الذِلَه» سر می دادند.
دادستان نیشابور که لابد چشم و گوشش از چپاول و غارتگری پایوران حکومت پُر شده، انتظار دارد که مردم هر ستمی را تحمل کنند. او جنبش مردم برای خواسته های برحقشان را به «دو تخم مرغ» محدود می کند و البته به خوبی می داند که بسیاری از مردم به همین دو عدد تخم مرغ دسترسی ندارند. دادستان جنایتکار نیشابور البته یک حرف درست هم زده است. او جنبش مردم را «مُصیبَت» نامید. این مُصیبَت البته نصیب پایوران رژیم و مقام اول آن یعنی علی خامنه ای خواهد شد.   زینت میزهاشمی




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر