۱۳۹۱ تیر ۲۸, چهارشنبه

بازداشت کاربر یکی از شبکه های اجتماعی در استان گیلان


خبرگزاری هرانا - پلیس فتا کاربر یکی از شبکه های اجتماعی را به اتهام آنچه که تحریک و ترغیب افراد جهت برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی خواند بازداشت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتای استان گیلان گفت: در راستای اهداف پلیس فتا و کاهش جرایم در فضای سایبری، کارشناسان تیم رصد این پلیس طی بررسی‌های شبانه‌روزی، در یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی، صفحه‌ای را با هدف تحریک و ترغیب افراد جهت برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی شناسایی نمودند.
این مقام ادامه داد: با بهره‌گیری توان علمی و مهندسی کارشناسان پلیس فتا، مدیر اصلی صفحه مذکور شناسایی، و با هماهنگی مقام محترم قضایی و همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان طی عملیاتی دستگیر و به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.
رئیس پلیس فتای استان گیلان اظهار داشت: متهم ابتداء منکر همه اتهامات وارده شد اما با مشاهده شواهد و قرائن علمی موجود به ناچار لب به سخن گشود و با اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.
پلیس فتا هشدار داد: تشکیل جمعیت، دسته، گروه در فضای مجازی با هدف برهم زدن امنیت جامعه جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخوردی قاطع اعمال خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر