۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه

اقتصاد مقاوتی خامنه‌ای، یعنی تحمیل کمبود مواد غذایی به مردم




علی خامنه ای رهبر و ولی فقیه ورشکسته رژیم جمهوری اسلامی، که چند وقت قبل ادعا کرده بود که رژیم "در مقابل تحریم‌ها  واکسینه شده"، روز سه شنبه (سوم مرداد) طی یک سخنرانی گفت: "فشارهای روزافزون و پيچيده کشورهای غربی واقعيتی است که نبايد ناديده گرفته شود."او در این روز بر ادامه سیاست ماجراجویانه اتمی خود تاکید و گفت: "ملاحظه واقعيات باعث می شود که ما نه تنها در محاسبات خود تجديد نظر نکنيم بلکه با اطمينان بيشتر به راه مورد نظر ملت ادامه دهيم."یک روز پس از این سخنرانی مجلس آخوندها با شرکت نمایندگانی از دولت، جلسه غیرعلنی تشکیل داد. در این جلسه غیرعلنی وزیران اقتصاد، نفت، بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن و رئیس کل بانک مرکزی شرکت کرده و به گفته لاریجانی "برای مقابله با آثار تحریمها بحث و راهکارهای افزایش تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی شده است".به نظر می رسد دستور علی خامنه ای برای در پیش گرفتن "اقتصاد مقاومتی" و جلسه غیرعلنی مجلس و نمایندگان دولت برای تحقق این دستورالعمل، وادار کردن مردم به یک ریاضت اقتصادی و تحمیل زیان شکست سیاست ماجراجویانه خود را بر گُرده آنان است.
اما نه خامنه ای و نه پادوهای او هرگز نمی توانند آنچه بر سر اقتصاد کشور و تولید داخلی آورده و ورشکستگی اقتصادی کشور و نابودی تولید داخلی را که نشانه آن کمبود غیر قابل انکار مواد غذایی است را جبران کنند.
باز این مردم ایران هستند که باید تاوان سیاست های ماجراجویانه و بی تدبیری جاهلانه خامنه ای و پادوهای او را بپردازند. اقتصاد مقاومتی به معنای تحمیل کمبودها به مردم و آمادگی ارگانهای سرکوب رژیم برای سرکوبی هرگونه اعتراض حق طلبانه مردم است.
خامنه ای و پایوران رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی باید خود تاوان شکست سیاستهای ماجراجویانه شان را بپردازند، باید بساط اقتصاد مقاومتی خامنه ای و تحمیل کمبود کالاهای اساسی به مردم را بر سر مجریان آن خراب کرد.جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر