۱۳۹۱ مهر ۲۱, جمعه

حرفهای ماجراجویانه حسن نصرالله






در هیاهوی ایجاد شده بین رژیم ولایت فقیه و دولت نتان یاهو در اسرائیل در جهت سیاستهای جنگ طلبانه، هر دو طرف سود می برند. به بیانی ساده هر دو با جدیت به حیات هم خدمت می کنند. در این میان این مردم ایران، فلسطین و اسرائیل و نیز نیروهای مترقی خاورمیانه هستند که مورد سرکوب قرار می گیرند و زیان می بینند.
روز پنجشنبه 20 مهر، حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان مسئولیت پرواز هواپیمای بدون سرنشین بر فراز خاک اسرائیل را به عهده گرفته و اعلام کرد که این هواپیما ساخت ایران است.
قبلاً روز شنبه 15 مهر، اسرائیل از سرنگون کردن یک هواپیمای بدون سرنشین خبر داده بود. اقدامات حزب الله لبنان در رابطه با اسرائیل به خودشان مربوط است. حزب الله لبنان با هزینه رژیم جمهوری اسلامی از طریق ثروت ملی مردم ایران با پیشبرد سیاستهای جتگ طلبانه و تحریک آمیز علیه منافع مردم ایران حرکت می کند. بر همین منظر از جمله شعارهای مردم ایران در قیام اخیر علیه حزب الله لبنان و بشار اسد بوده است. «سوریه را رها کن فکری به حال ما کن» واکنش نفرت آمیز مردم ایران نسبت به هزینه های گزافی است که پایوران رژیم در راه حزب الله لبنان خرج می کنند.
حرفهای دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر توانایی هواپیمای بدون سرنشین در نفوذ به داخل خاک اسرائیل و تهدیدهای انجام شده به اضافه موضع گیریها و کاربرد سیاستهای تحریک آمیز و ماجراجویانه از طرف رژیم، ادامه سیاستهای جنگ طلبانه طی ماههای اخیر است.
حرفهای ولی فقیه در روز چهارشنبه 19 مهر تاکیدی بر ادامه روشهای تاکنونی و علیه منافع مردم ایران است. بدون شک موضع گیری نصرالله و تاکید وی بر قدرت هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران، مجموعه ای از سیاست رژیم ولایت فقیه در گرم نگاهداشتن شرایط بحرانی جنگی است.
رژیم در سنگر خیالی جنگ، اعدامها و بگیر و ببند را افزایش داده است. همزمان با 10 اکتبر روز جهانی علیه اعدام، روز چهارشنبه 19 مهر،  12 تن از زندانیان برای اعدام برده شده اند. ماموران سرکوبگر به خانه های تعدادی از شهدای قیامهای اخیر و فعالان اجتماعی بورش برده و تعدادی را دستگیر کرده اند. حرفهای ولی فقیه در رابطه با حرکت اعتراضی بازاریان بار دیگر به ماموران چراغ سبز برای سرکوب معترضان در آینده و فعالان اجتماعی را صادر کرد. خامنه ای با موضع گیری اش بار دیگر بر مسئولیت خود در سرکوب مردم و شکنجه، آزار، اذیت و اعدام زندانیان مهر تاکید گذاشت.زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر