۱۳۹۱ مهر ۲۰, پنجشنبه

صدور حکم اعدام و قطع دست و پا برای دو متهم سرقت مسلحانه


 برای سه متهم سرقت مسلحانه از طلا فروشی‌های شیراز حکم اعدام و قطع دست و پا صادر شد.
بنا به گزارش روزنامه خبر جنوب، در بیست و دوم آبان ماه سال گذشته سرقت مسلحانه ای از یک طلافروشی در بیضا صورت گرفت. در این سرقت سه سارق مسلح با کلاه گیس زنانه به یک طلافروشی دستبرد زده و پس از تهدید طلافروش با سرقت طلا اقدام به فرار کرده‌اند.
متهمان که با یک دستگاه خودرو زانتیا در حال فرار بودند شناسایی و در تعقیب و گریز خودرو ایشان واژگون شده و یکی از آن‌ها بر اثر شدت جراهات وارده فوت می‌کند.
در بازجویی‌های انجام شده در اداره آگاهی متهمان به سرقت از طلافروشی بیضا اعتراف کرده و مدعی شدند که حین فرار گونی حامل طلا را از خودرویشان بیرون پرتاب کرده‌اند از این رو ماموران به محل عزیمت و طلاهای مسروقه را کشف کردند.
با انجام تحقیقات از این دو سارق ماموران پی بردند که متهم ردیف اول تمام این سرقت‌ها را طراحی و سپس با دو متهم دیگر عملی می‌کرده است.
در این رابطه پرونده اعضای این باند به شعبه ۸ بازپرسی دادسرای جنایی شیراز ارسال و با توجه به اظهارت متهمان دو همسر متهم ردیف اول این پرونده که فوت شده بود نیز به اتهام فروش اموال مسروقه دستگیر شدند.
این دو متهم در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز پای میز محاکمه قرار گرفتند و در ‌‌نهایت متهم ردیف اول به نام ر- ک به اعدام و متهم دیگر نیز به نام ع-ز به قطع دست راست و پای چپ محکوم شد.
این احکام به زودی به متهمان ابلاغ می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر