۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

فساد و تباهی، نماد رژیم ولایت فقیه




رژیم جمهوری اسلامی همچنان به اجرای تبعیض سیستماتیک جنسی علیه زنان کشور اصرار دارد و سرکوب و دستگیری زنان و دختران را در خیابانها به عنوان بدحجاب به صورت تحقیر آمیزی ادامه می دهد. مسوولان حکومت علت تفکیک جنسی دانشجویان دانشگاه های کشور را با جار و جنجال، اسلامی تر کردن این مراکز و "جلوگیری از فساد" اعلام می کنند، وسایل نقلیه عمومی را به بخشهای زنانه و مردانه تقسیم کرده اند و از ورود زنان به استادیومهای ورزشی و مراکز تفریحی جلوگیری می کنند.
اما همزمان با این دلسوزی آخوندانه برای جامعه، اخباری به گوش می رسد که مو را بر تن انسان سیخ می کند. روز یکشنبه گذشته، خانم زهره صابری، سر مربی تیم بسکتبال بانوان، در گفتگو با خبرنگار "پانا" به مواردی اشاره می کند که نشان از عمق فساد و تباهی در رژیم جمهوری اسلامی دارد. خانم صابری که برای پیدا کردن حامی مالی (اسپانسر) برای تیم اش به هر دری زده است می گوید که در بیشتر مواقع با پشنهادهای بی شرمانه ای روبرو شده است. کسانی که با زد و بند، دزدی و اختلاس، ثروتهای میلیاردی به دست آورده اند، همکاسه های آخوندهای بی شرف و وجدانی که به غارت کشور مشغولند، بنیانهای ورزشی جامعه را نیز به فساد خود آلوده کرده اند.
رژیم در هر باشگاه ورزشی مشهوری یک پاسدار یا اطلاعاتی را به ریاست برگمارده است. کمتر باشگاه ورزشی ای در کشور وجود دارد که در راس آن یک فرمانده سپاه پاسداران وجود نداشته باشد. اینان بیش از اینکه به فکر ورزش و سلامت جامعه باشند، به فکر پر کردن جیب خود و کنترل امنیتی باشگاه های صاحب نام هستند. اما باشگاه هایی که درآمد چندانی ندارند و به همت اعضا و مسوولین‌ شان سرپا مانده اند، از خوان نعمتی که پادوهای آخوندها برای خود گسترده اند، نصیبی که نمی برند هیچ، بلکه تبدیل به بنگاهی می شوند که باید غرایض جنسی آنان را برآورده کنند. خانم صابری می گوید: "
شرکتهایی که برای حمایت مالی از تیم با آنها صحبت کرده‌ام، می‌گویند که خانم، شما با ما کمی مهربان تر و لطیف تر باش و چهارتا مهمانی با ما بیا."روی دیگر حرف خانم صابری این است که مدیران شرکتهای دولتی و یا بخش خصوصی ای که تفاله خوار حکومت آخوندی است، زنان ورزشکار یک باشگاه را همچون فواحش خصوصی می خواهند و فکر می کنند با پرداخت مبلغی اندک، هم نام باشگاه را به دم خود بسته اند و هم تعدادی دختر و زن ورزشکار را به حرمسرای خصوصی خود اضافه کرده اند.اینجاست که نگاه جنسی پایوران رژیم به زنان به ثمر می نشیند و نوکیسه هایی که از قبل زد و بند با مقامات آن به نان و نوایی رسیده اند، اعضای زن یک باشگاه ورزشی را برده های جنسی می پندارند و با وقاحت و کمال بی شرمی خواهان شرکت این دختران در مجالس عیش و نوش خود که برای مقامهای رژیم پهن می کنند، می شوند. خانم صابری در ادامه می گوید:  "یکی از اسپنسرها هفته گذشته برای حمایت از تیم قول مساعد داد و ساعت 10 و نیم شب با من تماس گرفته و می گوید آخر هفته کجائید؟ با چند بازیکن تیم ات بیا و در ازای این کار، 200 میلیون تومان به تیم ات کمک می کنم." این درجه از بی شرمی را در هیچ کجای دنیا الا زیر خیمه نظام ولایت فقیه نمی توان پیدا کرد. به همت رژیم ولایت فقیه و در سایه رهبری داهیانه علی خامنه ای، ام القرای مسلمین جهان به درجه ای از فساد و تباهی سقوط کرده است که می شود آنرا نماد تمام عیار یک نظام منحط دانست.جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر