۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

تشنج و درگیری در نمایشگاه دیجیتال؛ گشت ارشاد، مشاور وزیر ارشاد را دست بند زد





در نمایشگاه دیجیتال امسال یک غرفه محرمانه با نام 18+ به صورت اختصاصی برای نمایندگان، شخصیت ها و مسئولان کشوری با هدف آشنایی بیشتر آن ها با تهدیدات فرهنگی توسط وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دایر شده است.

به گزارش شبکه ایران، یک منبع آگاه که در جریان زد و خورد امروز نمایشگاه رسانه های دیجیتال حاضر بوده است، در خصوص حوادث اتفاق افتاده، اظهار داشت: در نمایشگاه دیجیتال امسال یک غرفه محرمانه با نام 18+ به صورت اختصاصی برای نمایندگان، شخصیت ها و مسئولان کشوری با هدف آشنایی بیشتر آن ها با تهدیدات فرهنگی توسط وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دایر شده و آنچه را که نمی شود به عموم مردم ارائه کرد، در این غرفه برای مسئولان به نمایش در آمده است.

وی افزود: بی تجربگی و کج فهمی یک مامور گشت ارشاد موجب بروز برخورد زشت با مشاور وزیر ارشاد شد و نیروی انتظامی ضمن دست بند زدن به مشاور وزیر ارشاد به ایشان توهین کرد.

این مقام آگاه اضافه کرد: در ادامه ماموران نیروی انتظامی به بهانه اینکه در این غرفه فساد صورت گرفته است در مکان سر بسته مصلی اقدام به شلیک گاز اشک آور کپسولی کردند.

وی تصریح کرد: بدون ارائه دادن حکم قضایی و بدون هیچ دلیلی ماموران نیروی انتظامی به کارمندان رسمی وزارت ارشاد دست بند زدند و ابایی هم از خالی کردن اسپری اشک آور روی صورت کارکنان نداشتند.

وی در پایان گفت: معاون وزیر آزاد شده است، اما کارمندان بازداشت شده وزارت ارشاد هنوز هم در ون های نیروی انتظامی تحت مراقبت هستند.

خبرنگار شبکه ایران در تلاش است چند و چون ماجرا را از مقامات ذیربط در نیروی اتنظامی پیگیری کند، اما تا این لحظه پیگیری ها بی نتیجه مانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر