۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

تجمع اعتراضی مردم روستای شوران ورامین


 روز شنبه، مردم روستای شوران ورامین در اعتراض به باریکی جاده اصلی محور شریف آباد-ورامین که منجر به تصادفات مرگبار بسیاری شده است، این خیابان را از صبح تا بعد ازظهر مسدود کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حدود ۲۰۰ نفر از اهالی روستای شوران، توسط تراکتور، سنگ چین و آتش زدن لاستیک، محور اصلی شریف آباد – ورامین را از صبح تا بعداز ظهر بستند که باعث کیلومتر‌ها تراقیک شد و مسئولین را به آنجا کشاندند تا به خواسته‌هایشان گوش دهند.
این روستا در کنار پیچ خطرناک و باریک این محور واقع شده است که تاکنون تصادفات مرگباری در این نقطه به وقوع پیوسته و به تازگی نیز دوتن از اهالی در اثر سانحه رانندگی در همین نقطه جان خود را از دست داده‌اند.
نیروهای انتظامی برای باز کردن جاده و پراکنده کردن مردم به همراه یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی شهرهای پیشوا، ورامین و شریف آباد به محل اعزام شدند.
یک منبع محلی به هرانا گفت: تلاش این نیروهای برای بازداشت معترضین با دخالت زنان روستا بی‌نتیجه ماند، مامورین نیز که توان مقابله با تجمع را نداشتند اقدام به تهدید و فیلم برادری از تجمع کنندگان برخواستند تا در روزهای اینده نسبت به بازداشت ایشان اقدام کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر