۱۳۹۱ مهر ۲۶, چهارشنبه

خامنه ای به منتقدین احمدی نژاد نهیب زد: آرامش سیاسی کشور را حفظ کنید




علی خامنه ای، رهبر و ولی فقیه رژیم روز دوشنبه (24مهر) در شهر شیروان به مسوولان رژیم نهیب زد، "آرامش سیاسی کشور" را حفظ کنند "تا فضای سیاسی کشور جنجالی نشود."
این درحالی است که طرح سووال از رییس جمهور با 102 امضا به هیات رییسه مجلس ارایه و برای بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است. محورهای سووال از احمدی نژاد، نابسامانی بازار ارز، واردات گندم و خودرو عنوان شده است.
در حالیکه باندهای منتقد احمدی نژاد تلاش می کنند تا او را مقصر همه نابسامانیها نشان بدهند تا رهبر و ولی فقیه رژیم که مقصر اصلی است را مبرا از اشتباه جا بزنند، اما با رو شدن بسیاری از دستهای پشت پرده و افشاگریهای متفاوت، چنین چیزی ممکن نشد و بازی چیده شده توسط پادوهای مواجب بگیر رهبر بهم ریخته و کار مشکل تر از آن چیزی شد که فکرش را می کردند. به همین دلیل خامنه ای مجبور به دخالت می شود و به آنان نهیب می زند: "
ما در چند ماه بعد مساله انتخابات را داریم. باید همت مسوولان این باشد که آرامش سیاسی را حفظ کنند و نگذارند فضای سیاسی متشنج و ناآرام شود."
هرچند بخش زیادی از این جنجالها بر سر انتخابات آینده است، اما 
موسی‌الرضا ثروتی، یکی از نمایندگان پیگیر سووال از احمدی‌نژاد می گوید: "به هر حال ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم. اگر رهبری بفرمایند صلاح نیست، متوقفش می‌کنیم."
و زهره 
طبیب‌زاده، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، در گفتگو با خبرگزاری حکومتی "مهر" خبر از نتیجه جلسه این فراکسیون می دهد و می گوید: "سووال از رییس جمهور و استیضاح وزرا در شرایط فعلی بی‌ثمر و غیر ضروری است."
فاطمه آلیا
 نیز می گوید: "فراکسیون اصولگرایان در جلسه روز گذشته (یکشنبه) رسما مخالفت خود را با طرح سوال از رییس جمهور اعلام کرده و قرار شد که اعضای فراکسیون امضای خود را پس بگیرند."
و اینگونه همه رشته های منتقدین احمدی نژاد پنبه شده و با یک اشاره خامنه ای، انتقادها نه تنها فراموش می شود، بلکه از فردا همان افراد باید در رسای دولت به به و چه چه کنند.

اینگونه مشخص می شود پشت همه نابسامانیهای اقتصادی و بی ارزش شدن پول ملی، گرانی و بیکاری، شخص خامنه ای است. تلاش برای مقصر جلوه دادن احمدی نژاد بخشی از برنامه پادوهای او برای مبرا کردن رهبر از این اشتباهات است.
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر