۱۳۹۰ مرداد ۷, جمعه

افزایش 60 درصدی کارگاه‌های شیشه و کراک





مجید ابهری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: یکی از اصلی ترین عوامل تغییر الگوی مصرف مواد مخدر، گسترش و تقویت فعالیت های ناتوی فرهنگی است.

این جرم شناس و آسیب شناس ادامه داد: گسترش فعالیت دشمنان باعث افزایش 30 درصدی مصرف کنندگان مواد مخدر صنعتی شده است چرا که کارگاه های ساخت شیشه و کراک در نزدیکی مرز های ایران و در خاک کشور های همسایه است.

ابهری افزود: مافیای مواد مخدر با حمایت ناتوی فرهنگی  با قیمت سه برابری مواد پیش ساخته روان گردان را در اختیار قاچاقچیان گذاشته که این موضوع سبب شده تا مواد مخدر صنعتی در کشور تولید و توزیع شود.

وی تصریح کرد: افزایش 60 درصدی کارگاه های شیشه و کراک سبب شده تا قیمت این گونه مواد مخدربا کاهش چشمگیری روبه رو شود به عنوان مثال قیمت شیشه در سال 88 کیلویی 70 میلیون تومان بوده، اما در حال حاضر قیمت شیشه به کیلویی 8 میلیون تومان رسیده است.

ابهری خاطر نشان کرد: همچنین کراک در گذشته کیلویی 90 میلیون تومان بوده که در حال حاضر به 10 الی 11 میلیون تومان رسیده است. تولید کنندگان درصدد هستند تا به هر وسیله و نیرنگی مواد مخدر صنعتی را وارد بازار کرده و جوانان را آلوده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر