۱۳۹۰ مرداد ۴, سه‌شنبه

دروغگویی احمدی نژاد در مورد وجود فقر




روز دوشنبه 3 مرداد، احمدی نژاد بار دیگر یک دروغ بزرگ تحویل مردم داد. این دروغ از جنسی است که از همان لحظه اول مرغ پخته را هم به خنده می اندازد. گماشته ولی فقیه ادعا کرد:«وجود فقر در کشور عیب است و خوشبختانه با اجرای طرح یارانه ها و پرداخت نقدی کسی محتاج نان شب نیست.»
دولت نظامی امنیتی احمدی نژاد حتا حاضر نیست آمارهای اقتصادی را اعلام کند. فقدان آمارهای درست و واقعی صدای مخالفت برخی از پایوران رژیم را هم درآورده است. معترضان می گویند عدم دستیابی به آمار واقعی، امکان برنامه ریزی را مشکل می کند. توکلی از مجلس نشینان و رئیس مرکز پژوهشهای مجلس روز دوشنبه گفت وضعیت طوری شده تا «رئیس جمهور بی محابا اعلام کند که نرخ رشد 3.5 درصد غلط است و نرخ رشد (اقتصادی ایران) 10 درصد است.» وی سوال می کند؛ «آیا دولت می خواهد مردم و نمایندگان ندانند که به جای اجرای قانون هدفمند سازی (یارانه ها) با فشار رئیس جمهور، مسئولان ضعیف بانک مرکزی دست به انتشار اسکناس زده اند و پول را روانه بازار کرده اند که فشار تورم را بر دوش مردم زیاد می کند؟»
اما در سخنان روز دوشنبه احمدی نژاد، ورای دروغ بزرگ مبنی بر نبود فقر و وضع خوب اقتصادی که شعاری در هوا است، یک واقعیتی را می توان دید. در صحبت وی، سیاست تولید بحران توسط جمهوری اسلامی و اهداف آن به خوبی آشکار است.
یکی از علتهای سیاست بحرانزایی رژیم در منطقه و نیز در کشورهای پیرامونی، سرپوش گذاشتن بر بحران داخلی است. در حقیقت با تکیه بر بحران برون مرزی، بر بحرانهای درونی سرپوش گذاشته می شود.
احمدی نژآد دیروز گفت:«اگر ما دنبال اصلاح جهان نباشیم دیگران خود را بر ما تحمیل می کنند و اگر دنبال ایجاد نظام عادلانه نباشیم دیگران نظم ظالمانه شان را حاکم می کنند.» منظور احمدی نژاد از اصلاح جهان همان سیاست تجاوزگرانه، مداخله گرانه و صدور ترور است. جنبه تجاوزگرانه این سیاست این روزها با لشگرکشی به کردستان عراق و بمباران مردم بی دفاع خود را نشان می دهد. یکی از آثار ریانبار این عملیات نفرت انگیز، آواره شدن مردم بی دفاع کردستان عراق است.
  
زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر