۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

حملات نظامی رژیم به پژاک ادامه می یابد




رژیم جمهوری اسلامی از سرکوب نیروهای کرد ایرانی در کردستان عراق ناتوان است. به همین دلیل با وارد شدن به داخل مرزهای عراق و بمبارانه مناطق روستائی و پایگاه های پژاک، می خواهد دولت عراق را مجبور کند مرزهای این کشور را کنترل و به این وسیله از حملات مسلحانه پیشمرگان پژاک به اهداف نظامی و امنیتی رژیم جلوگیری کند.  

خبرگزاری حکومتی ایسنا به نقل از یک پاسدار مزدور رژیم نوشت : يك مقام عالي رتبه نظامي از قرارگاه حمزه سپاه اظهار كرد: عمليات تهاجمي و انهدامي سپاه پاسداران به گروه پژاك تا زمان استقرار نيروهاي دولت مركزي عراق در مرز، استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایسنا ، اين مقام ارشد نظامي با عنايت به استمرار فعاليت‌هاي گروه پژاك گفت: عمليات تهاجمي و انهدامي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عليه ضد انقلابي‌هاي آمريكايي پژاك در نوار مرزي شمال عراق و ايران تا زماني كه دولت مركزي عراق و اقليم كردستان در مرز مشترك مستقر نشوند ادامه خواهد داشت.

اين مقام عالي رتبه نيروهاي مسلح پيرامون عمليات انهدام گروه پژاك اظهار كرد: دولت عراق بايد با استقرار نيروهاي انتظامي و نظامي دولت مركزي يا اقليم كردستان در مرز مشترك كردستان عراق و ايران مسئوليت حفاظت از مرزهاي مشترك را بپذيرد. در حالي كه اكنون سال‌ها است سرزميني به طول 15 كيلومتر و عرض 20 كيلومتر در داخل خاك عراق از شمال عراق (حد فاصل دالامپرداغ تا مقابل قلعه ديزه) توسط اقليم كردي و بدون اجازه و اطلاع دولت مركزي عراق در اختيار ضد انقلابيون آمريكايي پژاك قرار گرفته است و مردم عراق نيز تحت فشار اين گروه   از حق اسكان و بهره برداري از زمين خود در نزديكي نوار مرزي محروم مي‌باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر