۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

تخلیه روستاهای ایلام به علت نبود آب




خبرگزاری حکومتی مهر: نماینده ایلام در مجلس گفت: روستاهای ایلام به علت نبود آب در حال تخلیه شدن هستند.
داریوش قنبری صبح چهارشنبه در بازدید از روستاهای ایلام گفت: متأسفانه مدیران استانی ایلام به جای پرداختن به مسائل و مشکلات واقعی و اساسی مردم به انجام امور حاشیه‌ای و غیرضروری سرگرم شده‌اند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که دست‌کم ۱۵ تا ۲۰ روستا در استان ایلام به علت کم‌آبی تخلیه شده‌اند و مشکل‌های بسیار نگران‌کننده‌ای در این باره به‌وجود آمده است، مدیران استانداری استان به دنبال برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های حاشیه‌ای و به اصطلاح فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: کسی در نیاز و ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب و کارشناسی شده تردیدی ندارد، اما باید حساب این برنامه‌ها را از برنامه‌هایی که تنها نتیجه‌شان مصرف اموال بیت‌المال است، جدا کرد.

قنبری تأکید کرد: تنها با صرف ۲.۵ میلیارد تومان همه مشکل‌های اساسی کم‌آبی در استان ایلام برطرف می‌شود‌ با این همه پس از چهار سال از تلاش و تقلای نمایندگان استان این اعتبار هنوز پرداخت نشده و این در حالی است که برای برخی برنامه‌های بدون بازده و به اصطلاح فرهنگی اعتبارهای میلیاردی صرف می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ‌یادآور شد: جیره‌بندی آب شرب در بسیاری از نقاط شهری و روستایی استان، فقر،‌ بیکاری، خودکشی و بی‌توجهی مسئولان استانی از مهمترین دغدغه‌های مردم این استان است و عدم پیگیری این موارد از سوی مسئولان استان نمایندگان ایلام را مجبور به طرح سئوالی از وزیر کشور در این باره کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر