۱۳۹۰ مرداد ۸, شنبه

آخوند باند خامنه ای: اوباما و نتانیاهو از احمدی نژاد حمایت کردند




سایت اصالاح طلب دیگربان  : احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار امیدواری کرده که اجنه اطراف محمود احمدی‌نژاد روسی٬ آمریکایی و اسرائیلی نباشند.

آقای سالک در گفتگویی که با شماره روز شنبه (هشت مرداد) روزنامه شرق داشته گفته که در جریان خانه نشینی احمدی‌نژاد٬ اوباما و نتانیاهو از وی در مقابل علی خامنه‌ای حمایت کردند.
وی افزوده که اگر خانه نشینی احمدی‌نژاد ادامه می‌یافت٬ مجلس تکلیف اداره کشور را مشخص می‌کرد.

رابطه محمود احمدی‌نژاد و علی خامنه‌ای ماه‌هاست تیره شده است و حامیان خامنه‌ای از ایستادگی احمدی‌نژاد در مقابل دستورات رهبر جمهوری اسلامی خشمگین هستند.

مهمترین گفته‌های احمد سالک به روزنامه شرق:

احمدی‌نژاد با ۲۵ میلیون رای ۱۱ روز به منزل رفتند و اتفاقی نیفتاد چون کشور مدیریت خودش را دارد. اگر این خانه‌نشینی بیشتر هم ادامه پیدا می‌کرد، البته طبق ضوابط قانونی با ایشان برخورد می‌شد.
● {احمدی‌نژاد} فکر می‌کرد {با خانه نشینی} مردم در حمایت از او حرکت می‌کنند٬ اما دید مردم در این زمینه حمایتی نکردند. اگر خانه نشینی احمدی‌نژاد ادامه می‌یافت٬ اتفاق قانونی می‌افتاد و مجلس تکلیف اداره کشور را روشن می‌کرد.
ماجرای علی یعقوبی و عباس غفاری، دستگیری‌هایی که صورت گرفت، ۱۱و ۱۲ نفری که دستگیر شدند از کیا‌پاشا تا امیری‌فر و غیره و کشف ارتباطات داخلی‌–‌خارجی {جریان انحرافی} را مشخص کرد.
جریان انحرافی، کارش به جایی رسیده که می‌گوید وقتی ما دولت امام زمان هستیم با خود امام زمان ارتباط داریم، صحبت می‌کنیم و حرف‌هایمان رد و بدل می‌شود دلیلی ندارد با ولایت فقیه، روحانیت یا مراجع کاری داشته باشیم.
اوباما و نتانیاهو یک مرتبه می‌آیند از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند. دیدند اتفاق‌ها در راستای اندیشه خودشان است.
یک عباس‌غفاری نامی هست که جن‌گیر است. اگر بخواهند ماجرا را بکشند به اوهام خیلی خطرناک است. بنابراین باید دعا کرد که کشور از دست امثال غفاری‌ها نجات پیدا کند.
امیدوارم این اجنه {اطراف احمدی‌نژاد} انگلیسی، اسراییلی و روسی نباشند.
ما آرزو می‌کنیم این دو سال به خوبی طی شود. اما زود است برای قضاوت. بگذارید دو، سه ماه دیگر بگذرد آن وقت راحت‌تر می‌شود قضاوت کرد؛ انتخابات که اوج بگیرد خیلی چیز‌ها روشن می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر