۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

احمدی‌نژاد خود و دولتش را وامدار خامنه‌ای نمی‌داند




سایت اصلاح طلب دیگربان  : محمود احمدی‌نژاد در سخنانی معنادار٬ دولت خود را تنها «مدیون مردم٬ امام و شهدا» دانست و هیچ تقدیری از تلاش‌ها و حمایت‌های علی خامنه‌ای در شکل‌گیری دولت‌های نهم و دهم نکرد.
خبرگزاری ایرنا و شبکه ایران روز چهارشنبه (پنج مرداد) با این عنوان که «دولت خود را مدیون تاریخ ملت ایران، امام راحل و شهدا می‌داند» اقدام به انعکاس سخنان احمدی‌نژاد در جلسه مشترک هیات دولت و مسئولان اجرایی کردند.

احمدی‌نژاد در این جلسه بدون آنکه نامی از خامنه‌ای و تلاش‌های وی در حمایت از خود و دولتش ببرد٬ گفت که «ما همواره خود را مدیون تاریخ ملت ایران، آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا می‌دانیم

وی همچنین از مدیران اجرایی کشور خواست با «اخلاص» برای «خداوند» کار کنند و میزان «اخلاص» هر فرد را «درجه» علاقمندی به امام دوازدهم شیعیان دانست.
احمدی‌نژاد برخلاف نظر بسیاری از روحانیون و محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای اعلام کرد که «کانون اصلی دشمنی شیطان ایجاد فاصله بین مردم و امام زمان» است.
او افزود که «شیطان بدنبال آن است تا اجازه ندهد اسم امام عصر به عنوان انسان کامل به ذهن کسی خطور کند

بی‌اعتنایی احمدی‌نژاد به علی خامنه‌ای و نقش او در به قدرت رساندن وی در سال ۱۳۸۴ و انتخابات سال ۸۸ در شرایطی صورت می‌گیرد که بسیاری از محافظه‌کاران بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند دولت‌های نهم و دهم با حمایت‌ها و تلاش‌های رهبر جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

علی خامنه‌ای بابت حمایت از احمدی‌نژاد و تشکیل دولت‌های محافظه‌کاری که همواره از آن‌ها حمایت می‌کرده٬ متحمل هزینه‌های سنگینی شده است.
محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای از بی‌اعتنایی احمدی‌نژاد به حمایت‌های رهبر جمهوری اسلامی از وی و دولتش خشمگین هستند و می‌گویند او قصد دارد ولایت فقیه و روحانیت را از قدرت کنار بزند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر