۱۳۹۰ مرداد ۷, جمعه

روزنامه نگار با ضربات باتوم کشته شد



درحالیکه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد رژیم در تماس"سایت اصلاح طلب روزانلاین"، کشته شدن یک روزنامه نگار در جریان شورش مردم در خرداد 88 را رد می کند، خانواده و نزدیکان علیرضا افتخاری می گویند پیکر این روزنامه نگار را که 25 خرداد 88 برای حضور در راهپیمایی مسالمت آمیز و میلیونی مردم از منزل خارج شده بود، تیرماه از پزشکی قانونی کهریزک تحویل گرفته اند.
مادر علیرضا افتخاری به "روز" می گوید: علیرضا 25 خرداد رفت و 27 روز بعد جنازه اش را به ما دادند. گفتند خونریزی مغزی کرده. شکایت هم کردیم اما هیچ نتیجه ای نداشت. وکیل مان گفت به جایی نمی رسیم، بهتر است رضایت دهیم و....
مادر افتخاری بیش از این حاضر نیست سخنی بگوید و تنها بهاین بسنده  میکند که "گفتند حرف نزنید. چه فایده ای دارد الان حرف بزنم؟ پسر من رفت و دیگر کسی نمی تواند کاری برای من بکند و بچه ام را برگرداند. شما هم هر چه بنویسید برای من علیرضا نمی شود. من سپرده ام به خدا و او دادم را خواهد ستاند".
یکی از نزدیکان  افتخاری اما به "روز" می گوید: خانواده علیرضا به شدت تحت فشار بودند همچنان هم این فشارها ادامه دارد تا جایی که حتی آنها را ناچار کردند منزل شان را عوض کنند. به آنها گفته بودند حق ندارند به کسی بگویند علیرضا، خبرنگار بوده. آنها هم به هر حال فرزندان دیگری دارند.از طرفی پدر علیرضا سکته مغزی کرده و زمین گیر بود، برای همین سکوت کردند و حرفی نزدند حتی شکایت شان را هم با رضایت، مختومه کردند.
او می افزاید: متاسفانه وکیلی که وکالت خانواده علیرضا را برعهده گرفت خیلی برای رضایت به خانواده فشار آورد و برای ما این موضوع واقعا خیلی عجیب بود، اما به هر حال فشارهای زیادی که روی خانواده بود باعث شد خانواده از حق خود برای پی گیری شکایت شان بگذرند.هیچ کاری هم از کس دیگری ساخته نبود. علیرضا در اصل با توجه به وضعیت پدرش، نان آور خانواده بود، این خانواده بعد از علیرضا واقعا خیلی مظلوم واقع شدند و کسی را نداشتند که از آنها حمایتی بکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر