۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

حمله به یک زن با چاقو در مشهد



روزنامه خراسان: باز هم سلاح سرد حادثه آفريد و اين بار زني در مقابل يکي از پاساژهاي مشهد و در مقابل چشمان حيرت زده مردم هدف ضربات چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد. سرهنگ احد کريمي فرمانده انتظامي مشهد درباره اين حادثه به خراسان گفت: در ساعت حدود يک بعدازظهر ديروز، شهروندان در تماس با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام کردند که مرد مسني به يک خانم جوان حمله کرده است و ضرباتي را با چاقو بر پيکر او وارد ساخته است.
وي افزود: به محض اعلام اين موضوع، ماموران کلانتري شهيد فياض بخش به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که زن جواني بر اثر ضربات پي درپي چاقو غرق خون شده است و اين در حالي بود که ضارب ۶۳ ساله نيز هنوز قصد داشت تا زن مذکور را مورد ضربات بيشتر قرار دهد که ماموران از اقدام وي جلوگيري و ضارب را دستگير کردند. رئيس پليس مشهد گفت: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که ضارب با چاقوي کوچکي که در دست داشت ۴ ضربه به دست، بازو و پشت زن ۳۲ ساله وارد کرده است. وي افزود: فرد ضارب پس از دستگيري تحويل مقامات قضايي شد و زن مذکور هم براي مداوا به بيمارستان امدادي مشهد انتقال يافت.
سرهنگ کريمي گفت: طبق آخرين اطلاعات، حال اين زن مساعد گزارش شده است. وي در مورد علت بروز اين حادثه اظهار داشت، گفته مي شود مرد مسن بر سر يکسري از اختلافات به سراغ اين زن رفته و او را هدف ضربات چاقو قرار داده است ولي تحقيقات پليس درباره علت و انگيزه اين اقدام ادامه دارد.
گزارش خراسان همچنين به نقل از برخي شاهدان اين ماجرا حاکي از آن است که گفته مي شود زن جواني به نام «م» که مورد حمله قرار گرفته بود، در يکي از پاساژهاي خيابان جنت مشهد به عنوان فروشنده مشغول به کار بوده است که ضارب به محل کار وي آمده و پس از درگيري لفظي با او، اين زن را هدف يکي دو ضربه چاقو قرار داده که به دنبال اين اقدام، زن جوان براي نجات جان خود به سمت پيشخوان مغازه فرار کرده اما ضارب همچنان به تعقيب او پرداخته است و ضربه ديگري به او وارد نموده است و مردم و رهگذران که از ماجرا اطلاع پيدا کرده و نظاره گر حادثه و شاهد تهديدهاي ضارب بودند، موضوع را به پليس اطلاع دادند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر