۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

خامنه ای احمدی نژاد را به همکاری با سپاه پاسداران موظف کرد




سایت اصلاح طلب دیگربان: علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در سفر به هرمزگان٬ دولت را موظف کرد با نیروهای مسلح حاضر در منطقه برای انجام «کارهای بزرگ» همکاری کند.

آقای خامنه‌ای روز شنبه (اول مرداد) که به منظور بازدید از نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان به این شهر سفر کرده بود٬ این دستور را صادر کرده است.

هیچ یک از خبرگزاری‌ها به جزئیات این دستور و «کارهای بزرگ» نیرو‌های مسلح مستقر در جنوب ایران که آقای خامنه‌ای خواستار همکاری دولت در اجرای آن‌ها شده٬ اشاره‌ای نکرده‌اند.

ید‌الله جوانی رئیس اداره سیاسی سپاه نیز در گفتگو با خبرگزاری مهر سفر رهبر جمهوری اسلامی به هرمزگان را متفاوت با سایر سفر‌های وی اعلام کرده و گفته است این سفر «برکات بسیار زیادی برای کشور» خواهد داشت.

جوانی افزوده است: «وقتی در شرایط تهدید به سر می‌بریم بایستی همواره نیروهای مسلح ما از آمادگی کامل دفاعی برخوردار باشند تا در موقع لزوم پاسخ قاطعی به دشمن بدهند.»
فرماندهان سپاه و مقام‌های جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر بار‌ها نسبت به هرگونه حمله نظامی به ایران از سوی آمریکا و اسرائیل هشدار داده‌اند.

سفر غیرمنتظره علی خامنه‌ای به جنوب و بازدید از نیرو‌های مسلح مستقر در منطقه پس از سفر آصف‌علی زرداری رئیس جمهور پاکستان به ایران و مذاکرات محرمانه وی با مقام‌های جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

مقام‌های ایرانی و پاکستانی تاکنون حاضر نشده‌اند درباره مذاکرات خود در تهران سخنی بگویند و در این میان گمانه‌هایی مبنی بر احتمال بروز درگیری میان عربستان و جمهوری اسلامی نیز مطرح شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر