۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

تجمع اعتراضی کارگران نخ قزوین در تهران




کارگران شرکت دولتی نخ قزوین صبح امروز در اعتراض به عدم تحقق وعده‌های داده شده مسئولان استانی، در مقابل دفتر احمدی نژاد در تهران تجمع کردند و خواستار تحقق مطالبات خود شدند.

سایت حکومتی «خبرگزاری دانشجو» در این باره نوشت:  جمعی از کارگران شرکت دولتی نخ قزوین صبح امروز مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

بنا بر این گزارش، کارگران حاضر در این تجمع عدم تحقق وعده ها و مصوبات هیئت دولت در سفر به این استان را در خصوص بازنشستگی خود اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی نظیر «رئیس جمهور وعده خود را عمل کن مشکل ما رو حل کن» و «همشهری رجایی، احمدی نژاد کجایی» خواستار توجه مسئولان به مطالبات خود شدند.

این کارگران مدعی هستند پیگیری های
۴ ساله آنها در خصوص وعده های داده شده به آنها نه تنها به نتیجه نرسیده است بلکه به دلیل بی توجهی مسئولان و مدیر کارخانه به مطالبات آنها پرونده بازنشستگی آنها در هاله ای از ابهام است و حدود ۲۰ ماه حقوق دریافت نکردند.

متاسفانه دیده شده است در پی تصویب مصوبات هیئت دولت و رئیس جمهور در سفرهای استانی مسئولان اجرایی شهرستان ها به وعده های خود عمل نکرده و بعضا با دادن آمارهای غیر واقعی از اجرایی شدن درصد بالایی از مصوبات در استان های خود خبر می دهند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر