۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

یک زندانی در ملاعام اعدام شد




سحرگاه امروز، چهارشنبه چهارم آبان ماه، جوانی ۲۹ ساله به نام "بخشعلی" در در خیابان فردوس شهرستان قرچک ورامین به دار آویخته شد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، بخشعلی ۲۹ ساله، روز دوازدهم مرداد سال ۸۸ با انگیزه سرقت وارد خانه جیران ۸۶ ساله شده و پس از قتل پیرزن همسایه و نوه ۸ ساله‌اش و سرقت طلاهای قربانیان از محل گریخته بود.

در ادامه گزارش رسانه های حکومتی آمده اسست: ماموران پلیس آگاهی ورامین پس از تجسس نامبرده را دستگیر کردند. بر اساس این گزارش وی در اعترافات خود چنین آورده است: "صبح روز حادثه به بهانه اینکه کلیدم را جا گذاشته‌ام از زن سالخورده همسایه خواستم اجازه دهد از دیوار حیاط خانه آن‌ها وارد خانه‌ام شوم. پس از ورود او را از پشت سر غافلگیر کردم و با چاقو به جانش افتادم. وقتی سراغ طلا‌هایش رفتم چشمم به نگین (نوه ۸ ساله) افتاد که شاهد ماجرا بود. بنابراین دست و پای دختر بچه را بسته و پس از آزار و اذیت، او را نیز به قتل رساندم تا راز جنایت فاش نشود."

قضات شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران این جوان را به اتهام ۲ فقره قتل عمد و آزار و اذیت دختربچه به ۳ بار اعدام در ملاءعام، ۱۰سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد. این حکم پس از تایید از سوی دیوان عالی در ملاءعام به اجرا درآمد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر