۱۳۹۰ آبان ۸, یکشنبه

دو نمونه از ادبیات سخیفی که لومپن های حاکم بر ایران به کار می گیرند




خبرگزاری حکومتی مهر: عزیز اکبریان نماینده کرج در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: اخیراً استاندار بوشهر اظهاراتی داشته و گفته است نمایندگان مخالف دولت یا استیضاح کنندگان در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی گفت: این در حالی است که آنها که از راه مردم، امام و انقلاب جدا می‌شوند در آتش خواهند سوخت، آنها که سهل انگاری کردند و معلوم نیست این اختلاس سه هزار میلیاردی از بودجه بیت‌المال چه کرده‌اند باید پاسخ دهند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر اکبریان گفت: ایشان حرف بیخودی زده‌اند نباید چنین حرفی می‌زد، شأنش این نیست

سخنان کلینتون؛ لاریجانی: جدی نگیرید، اسباب بازی است

صدا و سیمای رژیم: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر شفاهی نماینده ارومیه گفت: وزیر امور خارجه امریکا ، دیپلماسی را با اسباب بازی عوضی گرفته است.

جهانگیرزاده در آغاز جلسه علنی امروزمجلس در تذکری شفاهی گفت: بر اساس ماده 107 آیین نامه داخلی مجلس ، در هر جلسه قبل از ورود در دستور، رئیس مجلس می تواند درباره حوادث مهم و مسائل فوری روز مطالبی را که آگاهی از آن ضروری باشد به اطلاع نمایندگان برساند.
وی افزود: ما در روز های اخیر اظهارات وزیر خارجه امریکا را بعد از آن افتضاح و رسوایی که در سناریوی اخیر برایشان پیش آمد داشتیم .
جهانگیرزاده ادامه داد: هر چه این اظهارات صورت می گیرد ، نفرت ملت ما از امریکا بیشتر می شود و دست کسانی که بحث ارتباط جدید با امریکا را مطرح می کنند بیشتر روشن می سازد و بیان جدی و دقیق رهبری را بیشتر روشن می کند که ارتباط با امریکا برای ما نه تنها هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مشکلات جدی برای ما به وجود خواهدآورد.
وی خطاب به رئیس مجلس گفت: با همه این تفاسیر انتظار بود شما در جلسه امروز نطق پیش از دستوری می داشتید و درباره این موضوع اظهار نظر و نگاه مجلس را به این اظهارات وقیحانه بیشتر روشن می کردید .
لاریجانی در پاسخ گفت: ماده 107 آیین نامه می گوید رئیس مجلس می تواند و اجباری ندارد البته من حرف های وی را سست و بی اساس می دانم ؛ لزومی به اظهار نظر درباره حرف او نیست و شما هم خیلی جدی نگیرید.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ظاهرا این خانم وزیر دیپلماسی را با اسباب بازی عوضی گرفته و حرف هایی را زده است که واقعا در شان رفتار مسئولانه نیست.
لاریجانی گفت: دیپلماسی امری واقعی و قواعدی را وضع می کند تا از منافع ملی کشور صیانت کند .
وی افزود: دیپلماسی لوازم آرایش نیست که برای بزک کردن از آن استفاده کنند ؛ این حرف ها اساسی ندارد و نباید خیلی جدی گرفت.
رئیس مجلس ادامه داد: اگر امورات امریکا با سفارتخانه های مجازی رتق و فتق می شود ، باید آقای اوباما مجوز داشته باشد که با وزیر خارجه ای مجازی هم مشکلاتش راحل کند.
وی گفت: البته حرف هایی را دیگران در این زمینه زدند که نشان می دهد در بطن امریکا رفتاری تروریستی خوابیده و این ها نکاتی است که باید پاسخگو باشند.
آقای لاریجانی تاکید کرد: در کل ، حرف هایشان را نباید جدی گرفت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر