۱۳۹۰ آبان ۲, دوشنبه

محاکمه ده نفر در سنندج به اتهام حضور در کوه آبیدر




صبح رور یکشنبه سی مهر، شعبه اول بیدادگاه رژیم در شهر سنندج، ده تن از اهالی این شهر را که همزمان با سال روز تشکیل یکی از  احزاب کردستان، به کوه آبیدر که مشرف به شهر سنندج است، رفته بودند، محاکمه کرد.

عباس جمالی وکیل نه تن از آنها، در گفتگو با آژانس خبری موکریان، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: اتهام های نسبت داده شده به موکلانم فواد زندی، اقبال محمدرضایی، مهرداد امین وزیری، بختیار صمدی، فاروق گویلیان، صدیق گویلیان، آرمان گویلی، هوشیار سعیدی و خالد خداکرمی و همچنین رستم زندی، "فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق حضور در مراسم سالـروز تشکیل یکی از گروههای مخالف در کوه آبیــدر"  اعلام شده است.

جمالی در ادامه افزود : در جلسه دادگاه، اینجانب در دفاع از موکلانم اتهام حضور آنها را در تاریخ یاد شده در کوه آبیدر به انگیزه شرکت در این مراسم، رد نموده خواستـــار تبرئه آنها از اتهام وارده شدم.

یادآور می گردد فواد زندی، اقبال محمد رضایی، مهرداد امین وزیری، بختیار صمدی، فاروق گویلیان، صدیق گویلیان، آرمان گویلی، هوشیار سعیدی، خالد خداکرمی و رستم زندی سال گذشته دستگیر شدند و پس از گذراندن مدتی را در زندان، با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر