۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه

عدم دیدار مقامات رژیم با قذافی، نهایت وقاحت احمدی نژاد در دروغگویی


وقاحت و بی شرمی در دستگاه خلافت خامنه ای حد و مرزی ندارد. دروغگویی به اخلاق پسندیده پایوران آن تبدیل شده و از رهبر و ولی فقیه آن تا پایین ترین پادو او بی پروا دروغ می گویند و از آن شرم و حیایی ندارند. محمود احمدی نژاد، پادو یاغی خامنه ای در پست ریاست جمهوری در دروغگویی، گوی سبقت را از خمینی و خامنه ای هم ربوده و دست گوبلز را از پشت پسته است. احمدی نژاد سه شنبه جاری در مسافرت به بیرجند در یک سخنرانی، دروغی که به "سی ان ان" گفته بود را برای مردم تکرار کرده و در انظار عمومی به آن افتخار کرد. او گفت: "در گفت‌وگویی كه با خبرنگار آمریكایی داشتم، به او گفتم كه در ‌‌٢٥ سال گذشته هیچ یك از رووسای جمهور و معاونان كشور ما با دیكتاتور لیبی دیدار نكرده بودند."این حد از بی شرمی و وقاحت در دروغگویی هیچ کجای جهان به جز زیر خیمه رژیم ولایت فقیه وجود ندارد. او در حالی این دروغ بزرگ را به زبان می آورد که تصویر دیدارش با قذافی که یکدیگر را بغل کرده و در آغوش می فشارند، همه جا موجود است. به غیر از آن، علی خامنه ای، رهبر و ولی فقیه رژیم در سال 63 در مقام ریاست جمهوری برای دیدار قذافی و دریافت کمک نظامی از او، به لیبی سفر کرده و در مقابلش زانو نیز زده است. منهای آن، احمدی نژاد، پرویز داودی معاون اول خود را در دردی ماه سال 86، در دور اول ریاست جمهوریش روانه لیبی کرد تا ادامه قول قرارهای ملاقات دو نفره آنها را ادامه دهد. همچنین می شود به این سیاهه، مسافرتهای مقامهای حکومتی طرفین به دلیل روابط بسیار نزدیک رژیم قذافی و رژیم جمهوری اسلامی را دنبال کرد و برشمرد.
برای یافتن دلیل اینکه چرا احمدی نژاد اینگونه در مقابل دوربین "سی ان ان" دروغ می گوید و در حضور هزاران نفر به آن افتخار می کند، باید بازگشت کرد به شیوه اداره کشور توسط رژیم جمهوری اسلامی که اساس آن توسط خمینی با خدعه و نیرنگ (به گفته خودش) بنا گذاشته شده است. اینگونه است که احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار "سی ان ان" بی شرمانه می گوید: "
در ایران هیچ كس تحت عنوان زندانی سیاسی وجود ندارد و كسانی هم كه بعضاً پس از انتخابات بازداشت شده‌اند، هیچ كدام با شكایت دولت نبوده است."یعنی، احمدی نژاد دادگاه های فله ای پس از انتخابات را حاشا می کند، از پرده برون افتادن کهریزک را نادیده می گیرد و حضور تعداد زیادی از مقامهای گذشته حکومتی در زندان را از قلم می اندازد. این منهای کوشندگان کارگری، فعالان سیاسی، دانشجویان، روزنامه نگاران، فعالان حقوق بشر و ... است که هر روز اخبار اعتصاب غذا و نامه های افشاگرانه شان در سراسر جهان پخش می شود.ادعای مجدد پاک بودن دولت و عدم دخالت آنها در اختلاسهای مالی آنقدر مضحک است که مرغ پخته را نیز به خنده می اندازد. هرچند احمدی نژاد به خبرنگار "سی ان ان" می گوید: "اعضای دولت در هیچ تخلفی دخالتی ندارند و هیچ اتهامی متوجه مجموعه دولت و نزدیكان بنده نیست."اما فرار خاوری به کانادا، برکناری جهرمی یار غار او از کار و توصیه خامنه ای برای عدم پیگرد قضایی رحیمی به دلیل اختلاس و هزاران مورد دیگر، چیزی از وقاحت رییس جمهور مکتبی برگزیده خامنه ای کم نمی کند.

جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر