۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه

به استاد موسیقی به خاطر مو و ریش بلندش اجازه برگزاری کنسرت نمی دهند




محمد رضا لطفی استاد مطرح موسیقی در نشست خبری که امروز -یکشنبه - برگزارشد گفت : من از وزارت ارشاد انتقاد دارم واین انتقاداتم شدید هم هست .

 
به گزارش پارس توریسم ، لطفی دراین نشست باانتقاد از مشکلاتی که ارشاد برسر پوسترکنسرت اخیر او ایجاد کرده گفت:پوستر کنسرت اخیر ما که با تصویری از من است به خاطر موهاو ریش من به مشکل برخورده است !

 
وی درادامه داد: در حالی به عکس من دراین پوستر گیر داده اند که همین عکس از من درروزنامه ها چاپ می شود و حتی زمانی نیز که برای اولین بار به صداو سیما رفتم هم با همین موها وریشها رفتم .

 
لطفی درعین حال تاکید کرد : این مشکلی است که می دانم حل می شود ولی بالاخره اعصاب آدم خرد می شود.

 
وی ادامه داد: من از زمان دانشجویی ریش بلند  و موهای بلند داشته ام و نمی توانم که به خاطر مجوز دادن به پوستر کنسرتم در آنها تغییراتی بدهم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر