۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

دستگاه اطلاعاتی رژیم ترور می کند، برای انحراف افکار عمومی عده ای را قربانی می کند




شواهد و قرائن نشان می دهد که ترور کارشناسان اتمی در داخل ایران از سوی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم سازماندهی شده اند. از لابلای خبرهائی که در روزنامه های داخل منتشر می شود، آنهائی که تاکنون ترور شده اند، قصد مهاجرت از ایران را داشته اند. بعد از یک سال که از ترور علی محمدی می گذرد، دادستان رژیم به یک باره خبر از دستگیری و محاکمه فردی می دهد که به گفته او در ترور این کارشناس اتمی دست داشته است. تجربه نشان داده است، رژیم برای انحراف افکار عمومی از تروزهای هائی که دستگاه امنیتی آن انجام می دهد، عده ای را قربانی می کند و با شکنجه و وعده و عید، آن ها را مجبور به اعتراف به عمل نکرده می کند. به ادعای دادستان رژیم در زیر توجه کنید:

خبرگزاری حکومتی مهر  : عباس جعفری دولت‌آبادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از محاکمه عامل ترور شهید علیمحمدی با نام "علی جمالی فشی" در روز سه‌شنبه در دادگاه انقلاب تهران خبر داد و افزود: این متهم بعد از ترور دکتر علیمحمدی دستگیر شد و پس از تحقیقات مفصل در دادستانی چهار اتهام در کیفرخواست این متهم ثبت شد که نتیجه نهایی محاربه این متهم بود.

وی افزود: این متهم با سفر به اسرائیل و گذراندن دوره‌های ویژه در موساد با اخذ 120 هزار دلار قرار شد دکتر علی‌محمدی را ترور کند. علی جمالی یک‌بار موتورسیکلت حاوی بمب را به جلوی درب منزل علی‌محمدی می برد ولی همدستانش می‌گویند امروز این کار انجام نشود بهتر است و در نوبت دوم موتور را به محل موعود برده و اقدام تروریستی را انجام می‌دهد.

دادستان تهران گفت: محاکمه متهم نشان می‌دهد که دست‌های آشکار و پیدای رژیم صهیونیستی در عملیات‌های تروریستی در ایران چگونه نقش بازی می‌کند.

پانزده پرونده جاسوسی در دادسرای تهران
 
جعفری دولت‌‌آبادی از پیگیری 15 پرونده جاسوسی در دادسرای تهران خبر داد و افزود:‌ در این پرونده‌ها 15 متهم به اتهام همکاری با شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی نقش داشته‌اند که تا 10 روز آینده این پرونده‌ها به صدور کیفرخواست به دادگاه می‌رود. متهمان با کسب اطلاعات پنهان از حوزه‌های مختلف دولتی فریب سازمان‌های جاسوسی را خورده و مرتکب جرم شده‌اند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر