۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

وحشت رژیم از شادی جوانان؛ دستگیری دعوت کننده"يك روز خوش داشته باشيم"




خبرگزاری حکومتی ایسنا: رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خوزستان از دستگيري افرادي كه در فضاي اينترنت با راه‌اندازي شبكه‌اي تحت عنوان «گروه گردشگري اهواز گشت» قصد اغفال جوانان را داشتند خبرداد.

به گزارش ايسنا سرهنگ علي حاتمي افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي در پي دريافت خبري مبني بر راه اندازي يك شبكه اينترنتي توسط فردي به نام « دامون» تحت عنوان «گروه گردشگري اهواز گشت» موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: مجرم اينترنتي كه با فراخوان يك هزار و500 نفر از جوانان و نوجوانان با ارسال پيامكي تحت عنوان «يك روز خوش داشته باشيم» توسط ماموران پليس شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضايي در يك اقدام غافلگيرانه وي و سه همدست ديگرش دستگير شدند.
رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي در ادامه اظهار داشت: ماموران پليس در بازرسي از منزل متهم 205 حلقه سي دي ،يك دستگاه رايانه با متعلقات كشف و تعدادي از افرادي كه فراخوان شده بودند را شناسايي كردند.

حاتمي در خاتمه با اشاره به آگاه سازي افراد دعوت شده با ارسال پيامك از سوي پليس خاطر نشان كرد: يكي از آژانس‌هاي مسافربري كه درخصوص برگزاري اردوي مختلط با اين افراد فعاليت داشت، شناسايي و پلمپ شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر