۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

از بین بردن امنیت مردم با نام امنیت برای مردم




خبرگزاری حکومتی فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از اجرای طرح بزرگ تسلط بر اجتماع‌هاي عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از فريدونكنار، مسلم مسلمی صبح امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: طرح تسلط اجتماع‌هاي عمومی با محوریت فرهنگی در پارک ساحلی لاله شهرستان فریدونکنار اجرا شده است.

وی خاطرنشان كرد: دغدغه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در پایلوت فرهنگی گسترش فعالیت ستاد احیاي امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان فریدونکنار است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با تاکید بر لزوم رعایت فرهنگ عفاف و حجاب از سوی مردان و زنان مسافر و همشهری در فریدونکنار گفت: مردم فریدونکنار زحمات بسیاری برای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کشیده‌اند که سند این ادعا عنوان خطه مبارکی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با درخواست علو درجات سردار ملی شهید و 350 شهید منطقه از خداوند متعال، به شهرستان فریدونکنار لقب داده‌اند.

اين مسئول ادامه داد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات فریدونکنار و اصناف تشکیل و ساماندهی شده اند و باید با همکاری بسیج که ظرفیت خوبی در همین جهت دیده شده برای ترویج این فرهنگ برنامه‌ریزی و فعالیت‌های جدی و به موقع داشت.
مسلمی با اشاره به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در پارک ساحلی لاله شهرستان فریدونکنار خواستار ورود و گسترش برنامه‌های بسیج دانشجویی و کمیته دانشجویی ستاد هفته دفاع مقدس در منطقه شد.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار، همه مسافران و همشهری‌ها باید در پارک ساحلی لاله این شهرستان احساس امنیت کنند که بسیج آمادگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های گوناگون و بسترسازی در این راستا البته با محوریت فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده است.

وی از برخورد با گروهک‌های خاص به اصطلاح ورزشی که برای دوچرخه‌سواری از شهرهای مجاور به فریدونکنار آمده و ترویج فرهنگ بدحجابی را در دستور کار داشته‌اند، خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر