۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

مهدوی کنی شروط مصباح یزدی را رد کرد




دیگربان :محمدرضا مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد کمیته‌ ۸+۷ به ریاست وی٬ شروط «جبهه پایداری» با محوریت محمدتقی مصباح یزدی را رد کرده است.
به گزارش روز پنجشنبه (سوم شهریور) خبرگزاری ایسنا٬ آقای مهدوی کنی گفته که «ما شروط {جبهه پایداری} را قبول نمی‌کنیم و اهل شرط و شروط نیستیم.»
«جبهه پایداری» با حمایت مالی صادق محصولی و محوریت مصباح یزدی شروطی برای همکاری با سایر محافظه‌کاران در انتخابات مجلس آینده مطرح کرده است.
در پی مخالفت مهدوی کنی با افزایش سهم «جبهه پایداری»، اعضای این جبهه نیز از همکاری با کمیته ۸+۷ و دیگر محافظه‌کاران خودداری می‌کنند.
عضویت صادق محصولی در کمیته ۷+ ۸ و حذف نمایندگان علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف از این کمیته از جمله شروط «جبهه پایداری» اعلام شده است.
گروهی از محافظه‌کاران به «جبهه پایداری» و ترکیب آن به دیده تردید می‌نگرند و معتقدند این جبهه در خفا با تیم احمدی‌نژاد رابطه تنگانگی داشته و برای کسب کرسی‌های مجلس نهم اعلام موجودیت کرده است.
جدال میان مصباح یزدی و مهدوی کنی در شرایطی آغاز شده که غلامعلی حداد عادل گفته علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی مایل نیست محافظه‌کاران با بیش از یک فهرست وارد انتخابات شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر