۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

اخراج یک خبرنگار مرد به بهانه بدحجابی روزنامه نگار زن




شبکه خبری حکومتی آتی نیوز: در یکی از نشست های خبری سازمان لیگ فوتبال یکی از مسئولان فرهنگی سازمان به خانم خبرنگار شرکت کننده در این جلسه تذکر داد که حجاب و پوشش اسلامی را رعایت کند.

اما چند روز بعد از این اتفاق روزنامه، محل کار این خانم در اطلاعیه ای اعلام کرده که هم آن روزنامه نگار زن و هم روزنامه نگار مردی که همراه او برای پوشش خبری آمده بود، اخراج شدند!

ظاهرا مسئولان این روزنامه کاسه داغتر از آش بوده اند که حتی خبرنگار مرد خود را هم به بهانه بد حجابی خبرنگار زنشان اخراج کرده اند.

این در حالی است که یکی از خبرنگاران حاضر در بازی های آسیایی گوانگجو گفت: حیرت انگیزه که این آقای مثلا سردبیر چنین رفتاری دارد زیرا آقای "الف" خودش در این بازی ها شئونات را به هیچ عنوان رعایت نمی کرد و وجهه خبرنگاران ایران را در عرصه بین المللی مخدوش کرده بود، اکنون می خواهد ژست بگیرد و بگوید مدافع اسلام و ارزش های اسلامی است در حالیکه همه او را می شناسند.

حتی مسئولان فرهنگی سازمان لیگ در گفت و گو با آتی نیوز از حرکت این سردبیر انتقاد کرده و گفتند که ما تذکری اصلاحی به آن خانم دادیم و امر به معروف کردیم و به هیچ وجه قصد نداشتیم که خدایی ناکرده او اخراج شود اما ظاهرا این سردبیر می خواهد با این حرکت، در اصل خود را تبرئه کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر