۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

دستگیری چهارده نفر در رشت به خاطر باورهای شان




سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری 14 نفر اعضای فرقه انحرافی عرفان شعور کیهانی در رشت خبر داد.

سرهنگ مهرگان گفت: بنابرگزارش دریافتی مبنی بر برگزاری کلاس هایی تحت عنوان دوره شعور کیهانی در پوشش کلاس های خیاطی، موضوع گزارش در دستور کار پلیس امنیت استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: با بررسی های غیرمحسوس که درباره محل و زمان برگزاری کلاس آموزش فرقه شعور کیهانی (عرفان حلقه) انجام گرفت، صحت گزارش تایید شد.

وی افزود: با کنترل تردد اشخاص به مکان مذکور در شهر رشت و پس از هماهنگی با مقام قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی، از مکان مذکور بازرسی به عمل آمد.

مهرگان با بیان این که ماموران پس از ورود به محل 14 نفر مرد و زن را که در کلاس حضور داشتند، دستگیر کردند، گفت: تعدادی کتاب و نرم افزار غیرمجاز نیز در این زمینه کشف و ضبط شد و تحقیقات هم اکنون در این راستا ادامه دارد. وی با بیان اینکه گردانندگان اینگونه کلاس ها از تهران هدایت می شدند، خاطرنشان کرد: این افراد مجوز لازم در زمینه تشکیل کلاس را نداشتند، بنابراین به صورت غیرمجاز با عناوین مختلف اقدام به برگزاری کلاس خود کردند.

مهرگان هوشیاری مردم در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و افزود: ضرورت دارد مردم هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند و فریب چنین افرادی را نخورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر