۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

احمدی نژاد در میان موجی از تنفر وارد نیویورک شد





پاسدار احمدی نژاد به عنوان یک دیکتاتور پر آواره و نماینده رژیم ولایت فقیه برای شرکت در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد. احمدی نژاد در این سفر چون سفرهای قبلی اش، رسالت خود را پیشبرد حرفهای پوچ و مسخره «اصلاح مدیریت ناعادلانه جهان» دانست.
گماشته ولی فقیه در مسند ریاست جمهوری در حالی چنین ادعایی می کند که باند همراه اش در اختلاس 3 هزار میلیاردی در ردیف «ناپاکان» شمرده شده است. احمدی نژاد که استاد افزایش بی عدالتی و فقر در مدت صدارتش بوده، هر چقدر در نشست مجمع عمومی مشتهای گره کرده خود را علیه بی عدالتی در جهان به هوا بکوبد جز تولید تنفر دستاورد دیگری نخواهد داشت.
سفر احمدی نژاد و باند او بر بستر شرایط بحرانی و چند پاره گی  قدرت نه تنها موفقیتی در بر نخواهد داشت بلکه تضادهای درون حکومت را افزایش خواهد داد.
وعده آزادی دو زندانی آمریکایی از طرف احمدی نژاد و گرفتن حربه تبلیغاتی از دست وی با عدم آزادی این زندانیان از طرف قوه قضائیه، بخشی از میز نمایش وی در این سفر را بر هم ریخت.
ایرانیان آزاده و مخالفان دیکتاتوری ولایت فقیه در نیویورک با شعارهای ضد احمدی نژاد، نمایش مسخره آمیز سخن پراکنی وی در این نهاد بین المللی را هر چه بیشتر  افشا و بی آبرو می کنند. این بار احمدی نژاد نه فقط در میان شعارهای مخالفان بلکه با موجی از تنفر بین المللی نمایش خود را به پایان خواهد رساند.
زینت میرهاشمی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر