۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

بار دیگر سخنرانی احمدی نژاد برای صندلیهای خالی




محمود احمدی نژاد، گماشته مغضوب رهبر و ولی فقیه رژیم جمهوری اسلامی روز گذشته برای هفتمین بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. هرچند قبل از شروع این سخنرانی صندلیهای بسیاری در سالن خالی بود، اما در حین آن صندلیهای باقیمانده نیز یکی پس از دیگری خالی شد و نمایندگان کشورهای مختلف سالن را ترک کردند. یاوه های گماشته ولی فقیه رژیم آنقدر پوچ و بی معنی بود که حاضران، عطای نشست مجمع عمومی ملل متحد به لقایش بخشیدند و ترک سالن را به شنیدن آن ترجیح دادند.
احمدی نژاد که از قبل گفته بود با طرحی برای مدیریت جهان به این نشست می آید، چیزی جز تکرار حرفهای سابق خود برای ارایه به حاضران نداشت. او و رژیم مدعی رهبری مسلمانان جهان که خود را الگوی مردم منطقه خاورمیانه قلمداد می کنند، حال که دیگر به کلی از قافله عقب مانده و بازی را باخته اند، سعی دارند تا با تبلیغات علیه ناتو و آمریکا مگر آب رفته را به جوی باز گردانند. دفاع رژیم جمهوری اسلامی از رژیم بشار اسد و حمایت تا دقیقه آخر آن از قذافی در لیبی، دخالت مخرب در امور دیگر کشورها همچون فلسطین، لبنان و عراق باعث نارضایتی بسیاری از مردم منطقه شده است. دفاع از حماس و موضعگیری منفعت طلبانه علیه اسراییل، رژیم را از طرح فلسطینیها که درخواست به رسمیت شناختن خود را به سازمان ملل آورده اند، بیگانه کرده است. این عقب ماندگی و دست خالی را احمدی نژاد سعی می کند با حمله های تند علیه آمریکا و ناتو جبران کند. طرح پرداخت غرامت به سیاه پوستان از سوی آمریکا و اروپا به دلیل "فرماسیون تاریخی برده داری"، بیش از آن خنده دار است که کسی آنرا جدی تلقی کند، آنهم وقتی برای گزک گرفتن از کشوری ایراد می شود که رییس جمهور آن خود یک سیاه پوست آفریقایی تبار است.
همزمان با اجرای این نمایش رقیق، هزاران نفر از ایرانیان آزادیخواه و اعضا و هواداران شورای ملی مقاومت در مقابل ساختمان سازمان ملل علیه حضور محمود احمدی نژاد در این نشست و جنایتهای رژیم ولایت فقیه علیه مردم ایران تجمع کرده و با شعارهای خود به افشای این رژیم دغلکار پرداختند.
یاوه بافی احمدی نژاد و انشا ناشیانه او در مجمع عمومی سازمان ملل، نه برای حاضرین در جلسه بلکه، به سوی مردم منطقه بود که رژیم جمهوری اسلامی و ولی فقیه آن از تحولات آنها جا مانده است. اما حرفهای پوچ و بی معنی احمدی نژاد و شعارهای ولی فقیه پسند او نمی تواند تنفر و پس زدن مردم منطقه را اندکی به نفع آنها تغییر دهد.
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر