۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

امام جمعه همدان : بر اساس آمار 50 درصد زنان ایتالیا، 70 درصد زنان فرانسه و 45 درصد از زنان آلمان خواستار زندگی در کشوری مذهبی هستند‌!




امام جمعه همدان گفت: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از زنان اروپایی به دلیل شرایط حاکم در کشورشان، تمایل دارند در یک کشور مذهبی زندگی کنند.
به گزارش فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی‌ ظهر دیروز در همایش استانی دختران ولایت‌مدار در همدان ضمن تبریک ولادت  معصومه (خواهر امام هشتم) اظهار کرد:  دختران ایران اسلامی باید قدر حجاب و عفاف خود را دانسته و از فرهنگ غرب تبعیت نکنند چرا که تنها رعایت حجاب و عفاف مایه سعادت دختران و زنان خواهد بود.
وی بیان کرد: دشمن در کمین است تا با از بین بردن عفاف و حجاب دختران ایران هویت آنها را گرفته و فرهنگ متعالی (!!) کشور را لکه‌دار کند.
محمدی تصریح کرد: طبق نظرسنجی صورت گرفته از زنان اروپایی این نتایج حاصل شد که 50 درصد از زنان کشور ایتالیا، 70 درصد زنان کشور فرانسه و 45 درصد از زنان کشور آلمان از شرایط جنسی حاکم بر کشور خود ناراضی هستند و تمایل دارند در یک کشور مذهبی زندگی کنند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز گفت: خدای بزرگ در هنگام تقسیم عقل و غریزه عقل را در اختیار ملائکه و غریزه را در اختیار حیوانات قرار داد و در هنگام خلقت انسان او را اشرف مخلوقات قرار داد و از غریزه و عقل هر دو را به او بخشید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر