۱۳۹۰ شهریور ۳۱, پنجشنبه

دروغهای شاخدار احمدی نژاد به شبکه خبری "ای بی سی"




محمود احمدی نژاد، گماشته برکشیده رهبر جمهوری اسلامی که این روزها مغضوب او قرار دارد، به یاوه گویی و دروغ بافیهای خود در آمریکا ادامه می دهد. او در مصاحبه با شبکه خبری "ای بی سی" چنان دروغهای شاخداری گفت که از این حیث که چگونه رییس جمهور یک کشور می تواند این همه از اصول بدیهی اخلاقی فاصله داشته باشد نیز باورنکردنی است. او در پاسخ سووالی در مورد وضعیت موسوی و کروبی که در زندان خانگی بسر می برند و حتا از ملاقات با خانواده خود محروم اند، گفت: "اگر می خواستند برای آنها پرونده بسازند، سال پیش می ساختند. اطلأ فکر نمی کنیم نیاز باشد! آنها آزاد بودند، هنوز هم آزاد هستند و به زندگی روزانه شان مشغولند."او که در مقابل کریستین امان پور، خبرنگار ایرانی تبار آمریکایی نشسته بود، وقتی با نقل قولی از دادستان تهران، جعفری دولت آبادی پیرامون احتمال دادگاهی شدن آنان روبرو شد، گفت:  "درباره آن‌چه دادستان ایران گفته، فکر می‌کنم هنگام ترجمه خبر مشکل تحلیلی پیش آمده است. اما من در جریان جزییات نیستم. قوه قضاییه می‌داند.  فقط می توانم به شما بگویم همچین چیزی اگر می خواست اتفاق بیفتد، سال پیش اتفاق می افتاد."احمدی نژاد که رسوا ترین پرونده های رژیم را در پیش چشم میلیونها بیننده حاشا می کند، وقتی به رابطه با آمریکا می رسد، روی دیگر چهره اش را عیان می کند. او در برابر پرسش رابطه با آمریکا می گوید: "هیچ گونه دلیلی برای تنش با آمریکا وجود ندارد و در شرایط عادلانه و احترام آمیز آماده تعامل و گفت و گو هستیم."
این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه) باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به برنامه اتمی رژیم گفت: "دولت ایران نمی تواند صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود را ثابت کند، به تعهدات خود هم عمل نمی کند و تمامی پیشنهادهایی که می توانند به دسترسی این کشور به برنامه هسته ای صلح آمیز کمک کند را رد کرده است."
هرچند در آخرین دقایق روز چهارشنبه رژیم سعی کرد تا با آزاد کردن به قید وثیقه دو شهروند آمریکایی، جاشوا فتال و شان بائر که به جرم ورود غیر قانونی و جاسوسی در زندان اوین بسر می بردند اندکی از شدت تنش کم کند، اما این تمهیدات تا کنون بی اثر بوده و احمدی نژاد نیز با دروغگویی و بی شرمی، جو عمومی جامعه و نفرت وسایل ارتباط جمعی را علیه خود برانگیخته است.
 
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر