۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

در صورت دستگیری مشائی، احمدی نژاد استعفا می دهد




سایت حکومتی"صراط نیوز" - روزنامه واشنگتن پست ضمن انتشار خبري پيرامون اختلاس كلان از نظام بانكي كشور و حواشي آن ،با اشاره به حمايتهاي قاطع و پيوسته رييس جمهور از رييس دفترش تا كنون ، بدون ذكر منبعي مشخص مدعي شد احمدي نژاد پيش از اين تهديد كرده است كه در صورت دستگيري مشايي، استعفا خواهد داد.

اين روزنامه آمريكايي افزود:كلاهبرداري بانكي اخير سبب افزايش فشار به احمدي نژاد شده كه اين فشار بعد از ماجراي عزل وزير اطلاعات در ماه آوريل (فروردين-ارديبهشت) همواره رو به رشد بوده است.

واشنگتن پست ادامه داد:حملات منتقدان بر مشايي رييس دفتر احمدي نژاد متمركز است و او به هدايت يك "جريان انحرافي" كه بدنبال كاهش تاثير روحانيت است ،متهم است.

گفتني است يكي از نكات حاشيه ايي سفر احمدي نژاد به نيويورك، غيبت مشايي در اكثر نشستهاي رسانه ايي شده رييس جمهور بود،ضمن اينكه عليرغم تكذيب ماندن مشايي در آمريكا از سوي دفتر رياست جمهوري،در عكسهاي منتشر شده از ورود رييس جمهور به كشور،اثري از مشايي به چشم نمي خورد.

افزون بر اين، عليرغم نامشخص بودن منبع خبر واشنگتن پست، به نظر مي رسد با توجه به رابطه عميق روحي بين احمدي نژاد و مشايي و تاكيد چندباره رييس جمهور مبني بر اينكه نظرات مشايي نظرات شخص رييس جمهور است، و تهديد قبلي احمدي نژاد مبني بر اينكه اعضاي كابينه خط قرمز او محسوب مي شوند، احتمال بروز واكنشهاي خاص از احمدي نژاد در صورت دستگيري نامبرده دور از ذهن نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر