۱۳۹۱ شهریور ۲۹, چهارشنبه

تشکرنامه 118 نماینده مجلس ادامه کلاه شرعی دولت




روز گذشته (سه شنبه) خبرگزاری حکومتی مهر به نقل از یکی از نمایندگان مجلس آخوندی که نامش را فاش نکرد، نوشت: "بیش از 118نماینده مجلس شورای اسلامی با رایزنیهای مدیر کل امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، نامه قدردانی و تشکر از رییس جمهور برای تبدیل صندوق تامین اجتماعی به سازمان و ابقای سعید مرتضوی در پست ریاست این سازمان را امضا کردند."
این درحالی است که در کشاکش بین مجلس و دولت، تعدادی از نمایندگان علیه برگماری سعید مرتضوی به ریاست صندوق تامین اجتماعی اعتراض کردند و پس از یک دوره کشاکش، به دیوان عدالت اداری شکایت بردند. علی مطهری، نماینده ای که پیگیر برکناری مرتضوی بود، از سوی تعدادی از همریشان خود تهدید کرد که در صورت ادامه ابقای مرتضوی، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی را استیضاح خواهند کرد.
پس از رای دیوان عدالت به برکناری مرتضوی و پیگیری آخوند منتظری، ریس این نهاد، ابتدا رحیمی، معاون احمدی نژاد، گفت که "رای دیوان اجرا نخواهد شد" و سپس هیات دولت در یک حرکت پیش بینی نشده، با تغییر اساسنامه صندوق تامین اجتماعی و تبدیل نام آن به سازمان تامین اجتماعی، مرتضوی را در جایگاه خود ابقا کرد.
آخوند محمد جعفر منتظری، رییس دیوان عدالت اداری، در حالی که کلاه شرعی و دور زدن قانون توسط دولت را دهن کجی به خود می دانست، آنرا نپذیرفت و خواستار برکناری مرتضوی شد. علی مطهری نیز تاکید کرد که "
نمایندگان باید تصمیم بگیرند که برای حضور یا عدم حضور مرتضوی در تامین اجتماعی از چه راهی پیش بروند
اما بالاخره منتظری که اشاره اشباح پنهان و در سایه را دریافته است، دغلبازانه گفت: " 
آن چیزی که ما در هیات عمومی رسیدگی کردیم و ارسال شد، مربوط به مصوبه شورا و ابلاغ وزیر برای این فرد (سعیدمرتضوی) بود که هم مصوبه لغو شد و هم ابلاغ وزیر ابطال شد."
او در ادامه توپ را به زمین مجلسیها انداخت و گفت: "
اگر نمایندگان هنوز نسبت به حضور مرتضوی در تامین اجتماعی اعتراضی دارند، می‌توانند باز هم شکایت کنند."
و اکنون به همین دلیل است که مدیرکل امور مجلس سازمان تامین اجتماعی امضا 118 نماینده را در پای تشکرنامه از احمدی نژاد برای ابقا سعید مرتضوی اخذ می کند تا دست مطهری و دیگر همریشانش برای شکایت جدید بسته شود.
سعید مرتضوی، پادوی بیت رهبر در منصب دادستان تهران بود. اعمال جنایتکارانه او بدون چراغ سبز خامنه ای و باند وابسته به وی امکان نداشته و ندارد، هرچند اکنون محسنی اژه ای برای ساکت کردن افکار عمومی می گوید: "
اما در پرونده‌ای که در دادگاه کيفری مفتوح است بايد بگويم که بر اساس اطلاعی که از دادستان تهران اخذ کردم، لايحه دفاعيه سعيد مرتضوی از او اخذ شده و به زودی به دادگاه خواهد رفت."
اما کیست که نداند همه این تشبثات برای حمایت از یک پادوی رهبر به کار گرفته می شود و عده ای بدون دلیل سعی می کنند با برکناری مرتضوی و مقصر جلوه دادن او، خامنه ای را در جنایات انجام گرفته بیگناه جلوه دهند، غافل از اینکه او در افکار عمومی مردم ایران از مدتها پیش محکوم شده و شعار "مرگ بر خامنه ای" و "مرگ بر اصل ولایت فقیه" گواه این موضوع است.
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر