۱۳۹۱ شهریور ۱۹, یکشنبه

متهم به قتل وکیل آبادانی به اعدام در ملأعام محکوم شد


دادستان آبادان خبر داد متهم به قتل وکیل آبادانی به اعدام در ملاعام محکوم شده است و این حکم در اسرع وقت اجرایی می‌شود.
بنا به گزارش فارس، اصغر مهرنیا امروز اظهار کرد: یا پیگیری‌های انجام شده توسط مراجع قضایی آبادان و تقاضای تسریع در روند اجرایی پرونده قتل وکیل آبادانی به دادگاه کیفری استان خوزستان، شنبه هفته جاری حکم نهایی این پرونده و متهم مشخص و اعلام شد.
وی افزود: با توجه به اینکه جرم متهم محرز بوده و شاهدان عینی حادثه قتل همگی بر این حادثه متفق‌القول بوده‌اند و طبق جزییات تکمیلی این پرونده، اعدام تنها حکم مورد نظر مراجع قضایی بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان خاطرنشان کرد: حکم نهایی این پرونده، اعدام متهم در ملأعام بوده که در اسرع وقت اجرایی می‌شود.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر زمان اجرای حکم گفت: حکم اعلام شده در دادگاه کیفری استان به ملاحظه دیوان عالی کشور می‌رسد و در صورت عدم‌نقض و تأیید، اجرایی می‌شود.
مهرنیا خاطر نشان کرد: در صورتی که بر حکم پرونده، وکیل متهم و یا خود متهم شکایت و اعتراضی وارد نکنند که قطعاً وارد می‌کنند، حکم هر چه سریع‌تر به اجرا درمی‌آید.
وی همچنین بیان کرد: بر اساس حساسیت پرونده و قتلی که در ملأعام و انظار عمومی صورت گرفت همه تلاش ما بر این بوده که اجرای حکم نیز در ملأعام انجام شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر