۱۳۹۱ مهر ۷, جمعه

اعدامهای گروهی، تاکتیک دفاع از خود رژیم






بر اساس گزارشهای منتشر شده از مجامع مدافع حقوق بشر، روز چهارشنبه 5 مهر 11 زندانی عادی در زندان اوین توسط مزدوران جمهوری اسلامی اعدام شدند. در حالی این افراد که سن همگی آنها زیر 35 سال بوده  به جرم مواد مخدر به جوخه های اعدام سپرده شدند که سران باندهای قاچاق و مواد مخدر به لطف وابستگیهای حکومتی با دست باز در ترافیک مواد مخدر مشارکت می کنند و در صورت دستگیری از مجازات معاف می شوند.
تعداد زیادی از زندانیان سیاسی به اعدام محکوم شده در سیاهچالهای رژیم به سر می برند. علیرغم اعتراضهای نهادهای مدافع حقوق بشر، حکم جنایتکارانه این زنداینان نه تنها لغو نشده بلکه از طرف بیدادگاه انقلاب اسلامی دوباره تایید شده است. یکی از محکومان به اعدام، غلامرضا خسروی سواد جانی، به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق است که حکم وی برای اعدام بار دیگر تاکید شده است. 5 تن از فعالان سیاسی در شهر خلف آباد در استان خوزستان به اعدام محکوم شده اند. در این رابطه مردم شهر خلف آباد روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه گذشته دست به اعتراض زدند.
4 نفر از فعالان سیاسی در بیدادگاه انقلاب اهواز به اعدام محکوم شده اند. شمار اعدام فعالان سیاسی و نیز اعدامهای فله ای شیوه استبداد مذهبی در مقابله با بحران سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است. شمار زیادی از رندانیان سیاسی در انتظار اجرای حکم اعدام در سیاهچالهای رژیم به سر می برند. اعدام گروهی در وضعیت بحرانی حکومت علامت قدرت رژیم نیست. این شیوه عمل در مورد زندانیان نشانه ترس رژیم و در حقیقت تاکتیک دفاع از حاکمیت است.زینت میرهاشمی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر