۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

صادق مرادی سحرگاه امروز در ملاعام اعدام شد / تصویر


صادق مرادی که مطبوعات رسمی ایران به وی لقب "عقرب سیاه" داده بودند، در حالی سحرگاه امروز در ملا عام اعدام شد که طی دو ماه پایانی زندگی هیچ گونه ملاقاتی با خانواده خود نداشته است.
بنا به گزارش مهر، ضلع شرقی چهارراه نظام آباد از شامگاه دیروز حصار کشی شده بود. در میان حصار سکوئی آماده شده بود تا حکم اعدام صادق مرادی در بالای آن اجرا شود.
در بنر نصب شده در محل، زمان اجرای حکم ساعت پنج صبح اعلام شده بود و از ساعت پنج جمعیت زیادی در محل جمع شده بودند که هر لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد.
شاکیان پرونده و آشنایان صادق مرادی در میان جمعیت حضور داشتند و گاهی درگیری لفظی میان آن‌ها رخ می‌داد که با اجرا حکم این درگیری شدت یافت.
ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه صبح خودروی قاضی امیرآبادی –سرپرست دادسرای جنایی- وارد محوطه اجرای حکم شد. دقیقه‌ای بعد هم صادق مرادی با یک دستگاه خودروی حمل مجرمان پلیس آگاهی از زندان اوین به محوطه منتقل شد. دو دستگاه بنز پلیس نیز خودروی حامل مرد اعدامی را اسکورت می‌کردند.
یکی از بستگان مرد اعدامی که در محل اجرای حکم حاضر شده بود مدعی شد دو ماه است با صادق ملاقات نداشته‌اند و دیروز هم مراجعه آن‌ها به زندان بی‌نتیجه بوده است.
قاضی اجرای احکام طناب قرمز رنگ را به قلاب جرثقیلی که در محوطه منتظر اجرای حکم بود آویخت و مقدمات اجرای حکم انجام شد.
سرانجام ساعت ۶ و ۲ دقیقه مرد اعدامی را از خودروی حمل زندانیان خارج کرده و پای چوبه دار بردند.
یکی از مسوولان اجرای حکم سپس پشت تریبون قرار گرفت و گفت: "صادق مرادی ۳۲ ساله اقدام به سرقت زیورآلات زنان و تجاوز به چهارتن از قربانیان خود کرده است. او پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام در ملاءعام محکوم که رای صادره در دیوان عالی کشور تائید شد."
عقربه‌های ساعت ۶ و ۴ دقیقه صبح سه شنبه ۲۱ شهریور را نشان می‌داد که قاضی اجرای احکام دستور اجرای حکم اعدام را صادر کرد و صادق مرادی با جرثقیل از گردن آویزان شد.
پس از اجرای حکم برخی آشنایان مرد اعدامی با یکی از شاکیان درگیری پیدا کردند که با دخالت پلیس پایان یافت.
سرانجام ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه جنازه مرد متجاوز پائین کشیده شد و با تائید مرگش از سوی دکتر حاضر در محل جسدش به پزشکی قانونی منتقل شد.
با پایان یافتن مراسم اعدام افراد حاضر در محل متفرق شدند و ماموران بلافاصله داربست‌های نصب در محل را جمع کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر