۱۳۹۱ مرداد ۲۵, چهارشنبه

پاره شدن عنان حزب الله در برابر ناطق نوری






انتقادهای حساب شده ناطق نوری به خامنه ای و باند احمدی نژاد، جدال باندهای حکومتی را به دور تازه ای کشاند. ذوب شدگان در ولایت با شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه»  و  «مرگ بر خواص بی بصیرت» سخنرانی ناطق نوری در مشهد را بر هم زدند. خواص بی بصیرت نامی است که ولی فقیه بر دوستان و یاران منتقد خود گذاشته است.
ناطق نوری کسانی را که در جبهه های جنگ مدعی رابطه با امام زمان شدند را عده ای بیمار روانی و افسرده در شرایط جنگی دانست. پخش کلید بهشت و امکان دیدار با امام زمان در جبهه جنگ از طرف سرکردگان نظامی رژیم امری رایج بود که اکنون با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ، ناطق نوری در تصفیه حساب با خامنه ای به گوشه بسیار کوتاهی از آن اشاره می کند. مردود دانستن رابطه با امام زمان در شرایط فعلی، نشان دهنده بحران حکومتی و ناتوانی خامنه ای در مدیریت کشتی سوراخ سوراخ شده حکومتی است. وجود چاه جمکران، نامه نگاری و مشورتهای احمدی نژاد با امام زمان پیرامون طرح حذف یارانه ها، ارتباط ولی فقیه با امام زمان و استفاده از ابزار دین برای سرکوب و چاپیدن مردم، سلسله راهکارهای رژیم برای حفظ قدرت است.
یکی از سرکردگان سابق سپاه پاسداران به نام سعید قاسمی روز سه شنبه 24 مرداد، ناطق نوری را از خواص بی بصیرت خواند و وی را تهدید نمود. این سرکرده اعلام کرد که اگر ناطق نوری ادامه دهد «حزب الله رسما عنان پاره می کند و به سراغشان می رود؛ همچنان که در مشهد هم دیدم».
در رویدادی دیگر وزارت کشور تکلیف دو جریان حذف شده از قدرت را مشخص کرد. سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب جبهه مشارکت ایران اسلامی از شرکت در بازی انتخاباتی منع شدند. از هم اکنون نعیین گماشته ولی فقیه که باید جایگزین احمدی نژاد شود، جدال باندهای مختلف در قدرت و وابسته به قدرت را دامن زده است. ولی فقیه بیش از هر زمان دیگر در هدایت این جدال به سمت مورد نظرش ناتوان است.زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر