۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

احمد خاتمی امروز دوباره دروغی که چندروزقبل خبرصفحه اول کیهان بودرا بازگوکرد!

امروز احمدخاتمی در نماز جمعه تهران عنوان کردحوادثی که در سوریه می‌گذرد بیانگر این است که آمریکا و دنیای استکبار به هیچ یک از شعار های خود پایبند نیست. آنها به تروریست‌ها در سوریه کمک می‌کنند تروریست‌هایی که به خانه‌ای در سوریه هجوم بردند زن ، مرد و بچه‌ها را کشتند و بچه‌ی سه ساله این خانواده را به دار کشیده‌اند.
این ملای بی سواد ،دروغ که می گوید جای تعجبی ندارد اما ایشان کودن  نیزمی باشد.زیرا این مطلب راچند روز قبل حسین بازجودرصفحه اول روزنامه کیهان با انتشارعکس آورده بود،که با بر ملاشدن از طرف سایت های خودی از جمله سایت بازتاب به این خبر با واکنش به این شرح پرداخت.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، اقدام امروز روزنامه کیهان در حالی صورت گرفت که این عکس مربوط به یک جنایت جنسی است که در سال 2010 ، چندین ماه قبل از شروع درگیری های سوریه انجام شده و گزارش مشروح آن را در این سایت عربی می توانید بخوانید.

خلاصه جنایت این گونه بوده که بعد از تجاوز به این کودک معصوم چهار ساله، بدنش در نزدیکی قبرستان مسلمانان در شهر حلب به دار آویخته شده است؛ به گونه ای که بعد از موارد تجاوز و خشونت جنسی علیه کودکان، این حادثه "وحشیانه ترین" حادثه سال در شهر حلب بوده است و هیچ اشاره ای هم به شیعه یا عراقی بودن این کودک و خانواده او نشده است.

سایت های عربی دیگر نیز گزارشهایی از این جنایت منتشر کرده بودند که توسط تعدادی از کاربران گوگل پلاس جمع آوری شده و مشخص گردید این اقدام رسانه های رسمی کشور، به ویژه روزنامه کیهان در روز خبرنگار و چند ساعت مانده به شب قدر، نشان دهنده اوج رعایت اصول اخلاقی و تقوای رسانه ای آنان می باشد.
 اهن احمد خاتمی در دروغ پردازی شما شکی نیست اما لاقل یک سری به آرشیو دروغ ها بزن ببین قبل از تو ابلهی دیگر نگفته باشد تا بیش از این دستتان رو نشود هر چند از شما ملاها وحکومتتان جنایتکار تر ووقیح تر در کره زمین وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر