۱۳۹۱ مرداد ۳۰, دوشنبه

احضار خبرنگار تارنمای پیک شوش‌تر به مراجع قضایی بدلیل افشاگری / سند


مصطفی فتحی‌زاده خبرنگار تارنمای پیک شوش‌تر در پی افشای سندی در باره مقصر بودن شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش‌تر در مورد مرگ یک بیمار تصادفی به مراجع قضایی احضار شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، خبرنگار تارنمای پیک شوش‌تر که بدلیل افشای سندی که طی آن شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش‌تر مقصر مرگ یک بیمار شناخته می‌شد به مراجع قضایی احضار شد.
پس از انتشار و افشاگری خبرنگار سایت پیک شوش‌تر از تهدیدات و اهانتهای مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش‌تر به دلیل انتشار نامه یک شهروند و افشای سند رسمی نحوه انتقال مرحوم عبدالرضا مطرودی به بیمارستان گلستان اهواز که موجب مرگ وی شد و افشاگری ماهیت انجمن حامیان شوش‌تر که اقدام به نصب بنر بر درب ورودی شبکه بهداشت و درمان شوش‌تر نموده بودند، خبرنگار سایت پیک شوش‌تر به مراجع قانونی احضار شد.
خلاصه گزارش مصطفی فتحی‌زاده در مورد مرگ بیمار تصادفی عبدالرضا مطرودی به همراه سند در زیر می آید:
بیمار آقایی است ۳۵ ساله که به دنبال تصادف در ساعت ۲۲ و ۴۸ دقیقه توسط همراهان به این مرکز درمانی آورده شد و توسط دکتر (گ) ویزیت شد که بیمار به CPR منتقل شد که پس از انجام مراحل اولیه در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دستور اعزام به بیمارستان گلستان اهواز داده شد.
بیمار در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد به اورژانس برگردانده شد. ساکشن در دو نوبت انجام گردید و پس از آن توسط فوریتهای جاده ایی ۱۱۵ عرب حسن به اورژانس آورده شد. بیمار در ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد مجددا با آمبولانس ۱۱۵ با همراه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام گردید.
لازم به ذکر است که این بیمار توسط ۳ آمبولانس (آمبولانس اول که بیمار را تا فوریتهای جاده ایی عرب حسن انتقال داده، آمبولانس دوم مربوط به فوریتهای جاده ایی ۱۱۵ عرب حسن و آمبولانس سوم مربوط به ۱۱۵ شهری می‌باشد) تا بالاخره به بیمارستان گلستان اهواز منتقل می‌گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر