۱۳۹۱ مرداد ۱۹, پنجشنبه

محکومیت اعدام برای مردی که یکبار تبرئه و آزاد شده بود


مردی که متهم به قتل همسر خود میباشد در دور چهارم رسیدگی به پرونده در حالی محکوم به اعدام شد که پیشتر از اتهام قتل تبرئه شده بود.
بنا به گزارش خبرنگار مهر، در این هفته و پس از چهار دور محاکمه همسر خبرنگار ورزشی یکی از خبرگزاری ها در جلسه دادگاه بازداشت و به قصاص محکوم شد.
روز چهارم فروردین ماه سال ۸۵ وقتی عقربه‌ها، ساعت ۱۱ صبح را نشان می‌داد به بازپرس اصغرزاده از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گزارش شد، نوعروس ۳۱ ساله‌ای به نام معصومه که مربی ورزش بسکتبال و خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری ایپنا بود، به طرز مرموزی در خانه‌اش از پای درآمده است.
وقتی کارآگاهان جنایی و بازپرس ویژه قتل در صحنه مرگ معصومه حاضر شدند، در تحقیقات خود دریافتند که در اتاق از بیرون قفل بوده و این نوعروس با گره زدن کمربند ورزشی رزمی دور گلویش و با بر جا گذاشتن وصیتنامه‌ای مرگ خودخواسته را انتخاب کرده است. همسر معصومه که رزمی کار است نیز در جریان تحقیقات گفت: من و معصومه از وقتی با هم ازدواج کردیم، عاشق هم بودیم. هیچ اختلافی بین ما نبود که بخواهم دست به قتل وی بزنم او به دلیلی نامعلوم خودکشی کرده است.
۶ سال از این ماجرا می گذشت که پرونده در دورچهارم رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
این در حالی است که متهم یک بار به قصاص محکوم و یک بار تبرئه شده بود. متهم در این مرحله از رسیدگی هم حرف های قبلی خود را تکرار کرد و منکر قتل همسرش شد.
اینبار قضات دادگاه پس از بررسی پرونده همسر مقتول را به اعدام محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر