۱۳۹۱ شهریور ۱, چهارشنبه

آلوده سازی شهرها با پارازیت و قتل جمعی شهروندان




تاثیر پارازیت و طول موج دستگاه های ارسال کننده آن بر روی سلامت انسان باعث شده تا منابع مختلف بارها در مورد عواقب سوو این اعمال هشدار بدهند. روز سه شنبه (31 مرداد) رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: "پارازیتهای ارسالی ربطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و این وزارتخانه به طور جدی پیگیر این مساله است."
عدم پذیرش مسوولیت عملی که به سلامت کلیه شهروندان مربوط است از سوی مقامات رژیم تا آنجایی است که حتا وزیر مربوطه نیز وانمود می کند از منشا این اعمال بی اطلاع است و می گوید: "
طبق قانون، ارسال هر نوع فرکانس با هر میزان شدت، ارتفاع و مدت زمان باید زیرنظر و با هماهنگی سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت پذیرد، ولی مدیران این سازمان هم از منشا ارسال پارازیتها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند."
در همین گفتگو تقی پور به پارازیتهای دیگری نیز اشاره می کند و می گوید: "
در ارتباط با این موضوع به دفعات مکرر گزارشی درباره پارازیتهای تلفنهای همراه برای نمایندگان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارایه کرده‌ایم."
با این حساب، دستگاه سانسور و مسوول پخش پارازیت نه تنها بر روی ماهواره ها و امواج تلویزیونی و رادیویی پارازیت پخش می کند، بلکه با ارسال این امواج مخرب بر روی دستگاه های دیگر همچون تلفن همراه، فضای شهرهای بزرگ را پر از این امواج آلوده و مخرب کرده است.
مدتی قبل نیز معصومه ابتکار، عضو شورای شهر تهران با هشدار در مورد در راه بودن "سونامی سرطان" به علت ارسال پارازیتهای مختلف گفت: "
من به عنوان یک متخصص ایمونولوژی و محقق می‌گویم که سر منشا بسیاری از عوارض و بیماریهای بدن می‌تواند این امواج باشد."
هرچند خانم ابتکار نیز همچون وزیر ارتباطات در مورد نهاد ارسال کننده پارازیت اظهار بی اطلاعی کرده و نسبت به عدم پذیرش مسوولیت آن توسط نهاد مربوطه انتقاد می کند، اما کیست که نداند سپاه و وزارت اطلاعات متولی این اعمال به غایت ضد انسانی هستند. چرا پایوران رژیم در مورد نهادهایی که همه آنها را می شناسند سکوت کرده و تنها به هشدار کور بسنده می کنند؟
بارها توسط کارشناسان و متخصصان هشدار داده شده است که "
تضعیف سیستم دفاعی بدن، افزایش ناباروری در مردان، ابتلا به آلزایمر و پارکینسون، اختلالات عصبی، سردرد و چشم درد" از عوارض احتمالی امواج آنتنهای مخابراتی و ارسال پارازیت به شمار می‌روند. اما همه این هشدارها به هیچ گرفته می شود و باز هم ارسال پارازیت با شدت ادامه دارد.
بدیهی است که جان مردم و سلامت جسم و جان آنها برای آخوندهای جانی و پادوهای جنایتکارشان کمترین ارزشی ندارد. جلوگیری از گردش آزاد اطلاعات و ساختن سد محکم سانسور جهت جلوگیری از دسترسی مردم به اطلاعات و آگاهی آنقدر برای رژیم ولایت فقیه حیاتی است که حاضر است برای آن سلامت جسم و روان میلیونها شهروند را به خطر بیندازد.
اینجاست که ارزش گردش آزاد اطلاعات و مبارزه با سانسور رژیم ولایت فقیه به خوبی آشکار می شود. ترس و وحشت رژیم عصر بادیه نشینی از دانستن مردم باعث شده که دستگاه داغ و درفش آن برای سد کردن راه آن، مردم را با انواع بیماریها آلوده کند. خود این آلوده سازی شهرها به معنی کشتار جمعی است؛ کشتاری که بسیار آهسته تر از انواع متعارف قتل دسته جمعی، جان قربانیان را می گیرد.

پایوران رژیم جمهوری اسلامی به دلیل این اعمال تبهکارانه و به جرم آلوده سازی عامدانه شهروندان به بیماریهای مهلک و قتل فجیع آنان باید تحت پیگرد بین المللی قرار گیرند.
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر