۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

دستگيري کلیه جوانان حاضر در یک بوستان که به آب بازی دست زدند





رئیس پلیس رژیم در تهران از حمله ماموران پلیس به دختران و پسران جوانی که در یکی از بوستان های تهران به آب بازی دست زدند، خبر داد. پاسدار حسين ساجدي‌نيا عصر يكشنبه در اين خصوص به خبرگزاری حکومتی ايسنا گفت: متاسفانه در ادامه وقايع بوستان آب و آتش شهر تهران، روز يك‌شنبه تعدادي از پسران و دختران جوان در يكي ديگر از بوستان‌هاي پايتخت اقدام به انجام اعمال خلاف شئون اسلامي كردند كه ماموران پليس پس از اطلاع از اين امر، سريعاً در محل حاضر و تمامي اين متخلفان و هنجارشكنان را دستگير و تحويل مراجع قضايي كردند.

این پاسدار سرکوبگر، از برخورد قاطعانه با مردمی كه به قول او" با انجام اعمال غيرمتعارف و خلاف شئونات اسلامي، نظم جامعه را بر هم زده بودند" خبر داد.


آبپاشي دخترها و پسرها در بوستان آب و آتش و توضيحات شهرداري
مدير عامل اراضي عباس آباد در واكنش به بروز برخي اقدامات خلاف عرف در بوستان آب و آتش گفت كه نيروي انتظامي هم نمي‌توانست افراد هنجارشكن را متفرق كند.

بهنام اتابكي در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه روز گذشته عده‌اي در يك هماهنگي قبلي در پارك آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روي يكديگر آب بپاشند، گفت: افرادي كه اقدام به آب ‌بازي كرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادي افراد با حجاب نيز در پارك حضور داشتند.

وي با بيان اينكه از اتاق كنترل وضعيت را بررسي كرده‌ايم گفت: شيرهاي آب پارك به دليل استفاده بيش از اندازه از بين رفته بود و مجبور شديم آب آنها را قطع كنيم.

وي اضافه كرد: تعداد زيادي كيسه نايلون روي زمين ريخته شده بود كه افراد آن را از آب پر كرده و به هوا پرتاب مي‌كردند و مهم نبود كه روي سر چه كسي فرود مي‌آيد.

وي بيان كرد: از بلندگو اعلام كرديم نايلون‌ها باعث شده است سنسورها از كار بيفتد. به همين دليل آب را قطع كرديم و ساعت حدود 12 اين افراد متفرق شدند.

به گفته اتابكي نيروي انتظامي نيز نمي‌توانست آنها را متفرق كند و از حدود ساعت 9 تا 12 اين افراد اقدام به آب‌بازي كردند و با قطع آب آنها را متفرق كرديم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر