۱۳۹۱ آبان ۲۲, دوشنبه

آغاز کارزار فرار از مسوولیت قتل ستار بهشتی




زیر فشار اعتراضهای گُسترده در داخل علیه قتل فجیع آقای ستار بهشتی و نیز بازتاب بین المللی جنایت تکان دهنده ماموران آیت الله خامنه ای، حاکمان ایران ریل پیشین خود مبنی بر سُکوت و فرو کردن سر در شن را ترک گُفته و با دستپاچگی تلاشهایی را برای مُدیریت امنیتی این رُسوایی آغاز کرده اند.
در نخُستین واکُنش در سطح پایوران حُکومتی، آقای احمد توکُلی، نماینده اُصولگرای مجلس مُلاها، ارتکاب جنایت مزبور را تایید کرد و از دستگاه قضایی و مجلس خواست تا به آن رسیدگی کنند.
بی درنگ پس از طرح این سُخنان، یک عُضو هیات رییسه مجلس مُلاها اطلاع داد: "کُمیسیون امنیت ملی در جریان این حادثه قرار گرفته و کُمیته‌ امنیت این کُمیسیون مسوولیت پیگیری این موضوع را عُهده‌دار شده است."
اندکی بعد نوبت به آقای احمد بخشایشی، عُضو کُمیسیون یاد شده رسید که برای ارایه توضیح در باره "جُزییات پیگیری" میکروفُن به دست بگیرد و خبر از "بازدید" از زندان رُباط کریم بدهد.
تحرُک دیروز (یکشنبه) در مجلس مُلاها رونویسی تقریبا کلمه به کلمه از همان سناریویی است که برای نشان دادن ژست تحقیق و حساسیت در رُسوایی زندان کهریزک نوشته شده بود و نتیجه "پیگیریهای" "کُمیته ویژه" آن نیز در نهاد هدفی جُز گُمراه کردن افکار عُمومی از طریق پخش اطلاعات دروغین و هدایت پرونده تبهکاریهای قصابان آیت الله خامنه ای به ساحل امن نداشت.
با وجود این، سه سال پس از فرو اُفتادن پرده این خیمه شب بازی در مجلس، "نظام" از داغ  جنایت کهریزک رهایی نیافته و آن را همچون زخمی به چرک نشسته با خود حمل می کند. این همان سرنوشتی است که در انتظار فرجام کارزار فرار از مسوولیت قتل آقای ستار بهشتی نشسته است. منصور امان  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر