۱۳۹۱ آذر ۱۰, جمعه

ماهواره در آتش شب پرستان





در آغاز عضویت فلسطین به عنوان کشور غیرعضو ناظر در ملل متحد را به مردم فلسطین و به همه آزادیخواهان جهان شادباش می گویم. در آخرین ساعات (به وقت اروپای مرکزی) دیروز پنجشنبه 9 آذر طی یک رای گیری در مجمع عمومی ملل متحد، فلسطین با رای موافق  ۱۳۸ کشور،  رای ۹ کشور مخالف و ۴۱ کشور با رای ممتنع به عنوان کشور غیرعضو ناظر در ملل متحد به رسمیت شناخته شد.

**
روزنامه حکومتی رسالت روز پنجشنبه 9 آذر، گقتاری از پاسدار نقدی با تیتر «ماهواره میدان مین دشمن است» را به چاپ رسانده است. در رویدادی دیگر، پایگاه اینترنتی حکومتی دگربان در تاریخ 5 آذر خبر از به آتش کشیدن دبشهای ماهواره ای همزمان با برگزاری مراسم عزاداری در شهر گوهران از توابع شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان داد.
سوزاندن دبشهای ماهواره ای طی مراسمی به نام «جشن مرگ ماهواره» از طرف سپاه پاسداران در روز عاشورا در این استان برگزار شده است. بر اساس خبر درج شده در سایت دگر بان، سپاه پاسداران در استان هرمزگان، به برگزاری جشن «ماهواره سوزان» در شهرهای دیگر اظهار امیدواری نموده است.
پاسدار نقدی در سخن پراکنی خود لیستی از دشمنان نظام ردیف کرده است. در لیست بلند بالای وی شبکه های ماهواره ای، اینترنتی در ردیف خانه های فساد قرار داده شده که «دامی» پهن شده از طرف «دشمن» برای جوانان ایران است. بنا به گفته وی، این دام هدفش شبهه در موضع ولایت است. از بخش وسیع ارتباطات جهانی در قالب شبکه های ماهواره و اینترنت، در معزهای پوسیده متحجران بنیادگرای اسلامی چیزی جز فساد جای نگرفته است. یورش به خانه های مردم برای دزدیدن دبشهای ماهواره، جریمه نقدی و اذیت و آزار و تهدید، هیچ کدام نتوانست مردم را از تلاش برای ارتباط گیری با خارج از مرزها از طریق ماهواره و یا انترنت باز دارد. هراس نگاهبانان نظام پوسیده ولایی در حقیقت از آگاهی جوانان و مردم، ارتباط گیری و سازمانیابی از طریق این امکانات است. شب پرستان از تابیدن هر ذره روشنایی هراس دارند. جشن سوزاندن ماهواره ها همانند سوزاندن کتاب است. تاریخ مبارزه مردم در برابر دیکتاتوریها نشان داده است که سرانجام روشنایی بر تیرگی پیروز خواهد شد.زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر