۱۳۹۱ آبان ۲۳, سه‌شنبه

توجیه چپاول از سوی یک سرکرده سپاه پاسداران:



کمکهای مردم به مناطق زلزله زده برای برای روزهای آینده ذخیره شده است




فرمانده سپاه عاشورا گفت: در زلزله اخیر آذربایجان دشمنان قسم خورده انقلاب به دنبال بهانه جویی برای تضعیف نظام اسلامی بودند، اما به یاری خدا و همکاری دولت و مردم این نقشه، نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان امروز در جمع روسای هیئات مذهبی تبریز در محل تبلیغات اسلامی استان گفت: به برکت نظام اسلامی و همدلی مردم و مسئولان در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی حرکت عظیمی در بازسازی این مناطق صورت گرفته است.

وی افزود: با تلاش های انجام گرفته تا پایان آبان ماه حدود هفت هزار واحد مسکونی در این مناطق به بهره برداری می رسد و سپاه پاسداران نیز با افتخار در این امر مشارکت داشته است.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: در امر بازسازی این مناطق پیشکسوتان سپاه در دفاع مقدس از استان و سایر استان ها در این مناطق حضور یافته و در بازسازی سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 600 واحد دامی پیش ساخته از طریق سپاه در اختیار مردم زلزله زده قرار گرفته است افزود: تلاش می کنیم نواقص موجود را تا توان در بدن داریم حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمان طاغوت وقتی فاجعه ای نظیر زلزله در کشور رخ می داد تنها مردم و هیئات مذهبی به کمک مردم می شتافتند افزود: این از برکات نظام اسلامی است که تا کنون دولت خدمتگزار آن حتی یک ریال از مردم برای بازسازی دریافت نکرده و کمک های جمع آوری شده از مردم برای روزهای آینده که طرح های عمرانی بزرگتر اجرا خواهند شد ذخیره شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر